امروز:
سه شنبه - 1 خرداد - 1403
ساعت :

دهکردی: هرگز به این فوتبال برنمی گردم!/ نگران وضعیت تیمداری فوتبال هستیم

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

عصر سه‌شنبه در مراسم تدفین پدر یکی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان، شاه غلام دهکردی پیشکسوت خوش نام عرصه فوتبال خوزستان را از نزدیک ملاقات‌ کردم و  گفتم: شاه غلام! نتیجه مذاکرات برای بازگشت به فولادخوزستان چی شد؟

شاه غلام فوتبال خوزستان- که انگار کبریت به انبار باروت درونش کشیده باشیم با صورتی برافروخته که تا بنا گوش قرمز شده بود گفت: هرگز به این فوتبال- که نه ارزشی و نه ورزشی است بر نمی گردم. مبارک همان کسانی باشد که درونش هستند! من این فوتبال را قبول ندارم؛ فوتبال نیست!

استاد دهکردی افزود: فوتبالی که درونش با سفارش کردن و امر نهی بیرون از مستطیل سبز بخواهد پیش برود نه من و امثال من به دردش می خورند نه این فوتبال مارا تحمل می کند.

 منِ دهکردی،  بعد از این همه حضور در فوتبال حالا وارد فضای فوتبالی شوم که از بیرون برایم خط مدیریتش را تعیین کنند یا با امضای منِ دهکردی، به بازیکنی که سطح فوتبالش حتی پایین تر از سطح بازی پیشکسوتان فوتبال پا به سن گذاشته است میلیاردی پول بگیرد؛ خانه نشینی و دور بودن از این فضای فعلی فوتبال را ترجیح می دهم.

شاه غلام ادامه داد: فوتبال دیگر هیچ سنخیتی با ورزشی بودن وتماشاگر پسندی ندارد؛ ولی امیدوارم روزی فوتبال به اهالی اش پس داده شود تا بیش از این ساختارهای باقی مانده نابود نشود.

دهکردی افزود: تا همین امروز ظهر از طریق واسطه گذاشتن دوستان و رفقای صمیمی و دلسوز فوتبال مرا دعوت به کار و بازگشت به فضای فوتبال کردند ولی حرف من فقط یک جمله بوده و اینک هم تکرار می کنم دیگر به این فوتبال برنخواهم گشت.

همه اهالی فوتبال و پیشکسوتان از وضعیت فعلی فوتبال نگران هستند. همه باور کرده اند حال این فوتبال خوب نیست الا همان کسانی که باید باور کنند حاضر به پذیرفتن این واقعیت نیستند.

هرکس این نظر مرا قبول ندارد کمی با دقت بیشتر وضعیت تیمداری و برگزاری مسابقات فوتبال را بررسی کند تا به واقعیت گویی دلسوزان فوتبال پی ببرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • علی

    چهارشنبه 17 آبان 1402 - چهارشنبه, نوامبر 8 2023 12:48:40am

    سلام ،آه ...
    کوه درد ،چه راحت نالید،صحیح می گوید،به فال نیک
    بگیرید،این هشدارهارا،بیدارشوم،شایدهمین گفته نکته
    خیری باشدکه جداسراغ صاجبان این فوتبال رویم
    ودست بوسشان باشیم اگرباشرط خودشان آمدند
    شماهم سربلندخواهیدشد.یاعلی