امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دهکردی: خوش حالم سید سیروس به تیم برگشت 

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

استقلال خوزستان بعد از قبول شکست ناباورانه مقابل پیکان تهران و استعفاي سید سیروس پورموسوی از سمت سرمربی گری این تیم در یک قدمی ورود به بحران قرار گرفت اما تدبیر مديريتي و اعلام مخالفت با استعفای سرمربی و حمایت همه جانبه هیات مدیره باشگاه، این تیم را از بحران زدگی نجات داد.

نجفی سرپرست باشگاه باتوجه به تعطیلی لیگ برتر، چهار روز به کلیه بازیکنان و کادر فنی و اجرایی استراحت داد و امروز در نخستین تمرین تیم استقلال خوزستان همدلی،  انگیزه و شادابی موج می‌زد.

 درتمرین امروز استقلالي ها، یک میهمان بسیار ویژه حضور داشت که نظر هر بیننده را به خود جلب می‌کرد. "شاه غلام دهکردی" با حضور در جمع بازیکنان، مربیان و مدیران استقلال خوزستان گفت: شاید برای خيلي ها حضور من در فضاي تیم استقلال خوزستان سوال برانگيز شود و حتم دارم این آمدن شایعاتی را در بر خواهد داشت اما همه مطمین باشند دیگر دنبال سمت گرفتن و آمدن به فضای مديريتي فوتبال و هر فضای دیگر ورزش نیستم.

او افزود: بنده بنا به دعوت جناب آقای پورموسوی آمدم که به عنوان یک خوزستانی اعلام کنم: همه تیم های استان از جمله استقلال خوزستان برای من مهم  هستند و از بازگشت پورموسوی به فضای فنی تیم بسیار خوش حالم.

  ۸۵ درصد بازیکنان این تیم بومی هستند و شما بازیکنان باید مدافعین این حرکت باشید. اگر این تیم موفق نشود یعنی طرح بوگرایی شکست خورده است و این برای فوتبال خوزستان خوب نیست.

دهکردی: خوش حالم سید سیروس به تیم برگشت

دهکردی خطاب به بازیکنان تیم استقلال خوزستان گفت: من سه بازی شما را تماشا کردم جایگاه فعلی استقلال خوزستان در جدول لیگ برتر برازنده نام این تیم بزرگ و شایسته شما بازیکنان نیست. از فرصت بدست آمده بهترین استفاده را ببرید.

تیم شما دوندگی، انگیزه وتلاش دارد اما در نواختن ضربات نهایی خوب عمل نمی کند و دلیل اصلی آن استرسی است که هرچه از زمان بازی می‌گذرد به روح وروان و حتا ساق های بازیکنان افزوده می‌شود. شما باید تلاش کنید این نقیصه برطرف شود.

 دهکردی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم استقلال خوزستان از مدیریت باشگاه و اعضای هیأت مدیره به خاطر اعتماد و حمایتی که نسبت به سرمربي بومی تیم شان داشتند تشکر کرد.

 هم چنین سيد سیروس پورموسوی سرمربی و نجفی سرپرست باشگاه استقلال خوزستان حضور دهکردی را به عنوان یک پیشکسوت و مدیر مجرب و موفق فوتبال در جمع استقلالي ها به فال نیک گرفتند وخواستار حمايت پیشکسوتان از این تیم شدند.

در حاشیه تمرین تیم استقلال خوزستان تنی چند از هواداران این تیم قصد داشتند یک گوسفند قربانی کنند که آقای دهکردی اجازه این کار را نداد و هواداران به حرمت میهمان ویژه تیم از قربانی کردن این گوسفند خود داری کردند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید