امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

  توپ باشگاه فولاد در پایتخت شوت می شود!

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است: مدیریت پایتخت نشینی به تیم فولاد ضربه زده است.

به گزارش حبیب خبر، "عبدالله کرمی" در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد ضعیف فولاد در هفته ۹ هفته سپری شده از لیگ بیست و سوم، اظهارکرد: برای من جای سوال است که باشگاهی به این بزرگی و با این همه امکانات که طی این سال ها جزو سه چهار تیم پر هزینه لیگ بوده است، چرا باید در نتیجه گیری ضعیف باشد.

فولاد در این سال ها با مدیریت های اشتباه اداره شده و همین نیز به این باشگاه ضربه زده است. اگر به گذشته و مدیریت دهکردی و رضاییان نگاه کنیم، متوجه شرایط فعلی باشگاه فولاد می شویم. خوزستانی هایی که پیش از این در راس باشگاه فولاد بودند، قلب شان را برای فولاد داده اند.

در خوزستان برای فولاد تصمیم‌گیری نمی‌شود

وی ادامه داد: البته مشکل اساسی جای دیگر است؛ من معتقدم فولاد توسط مدیران پایتخت نشین اداره می شود و در خوزستان برای این باشگاه تصمیم گرفته نمی شود.

خودتان ببینید مربیان به چه صورتی برای کار در تیم فولاد انتخاب می شوند و چه کسانی در این جا مربیگری می کنند؛ مربیانی می آیند که همه کاره می شوند و حتی مدیریت را هم به دست می گیرند.

در این بین نیز مربیانی هم آمده اند که نتیجه نگرفتند اما بازهم برای ادامه همکاری انتخاب شده اند و واقعا چرا باید چنین تصمیمی برای فولاد گرفته شود. یعنی فولاد این قدر ضعیف شده است که مدیریت آن چنین تصمیمی بگیرد؟

* مقصر وضعیت فعلی فقط مدیریت باشگاه است

این بازیکن سابق فوتبال با بیان این که فولاد از مدیریت خیلی ضربه خورده است، عنوان کرد: اکنون مدیریت فولاد چه کاری برای این باشگاه انجام داده است؟ سال گذشته منصوریان به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد و نتیجه هم نگرفت و علی رغم مخالفت هواداران فولاد نسبت به ماندن این مربی چرا بازهم مدیریت تصمیم گرفت که منصوریان بماند؟ اگر منصوریان بهترین مربی ایران هم بود چون هواداران مخالف او بودند باید می رفت.

پس خود مدیریت باشگاه باعث شد که حواشی وارد تیم شود. اگر مدیریت همان ابتدای فصل تصمیم بهتری می گرفت، این همه حواشی برای تیم فولاد به وجود نمی آمد.

 مقصر همه این عوامل فقط مدیریت باشگاه است و فولاد از مدیریت خود ضربه می‌خورد. زیرا مدیری را در رأس کار قرار داده‌اند که خودش تصمیم‌گیرنده است و کسانی که او را در این مسئولیت قرار داده‌اند به او می‌گویند که چه بکند و چه نکند.

* برخی مربیان حق‌شان کار در فولاد نبود

وی درباره ضعیف بسته شدن تیم فولاد برای لیگ بیست و سوم نیز خاطر نشان کرد: متأسفانه این فصل تمام شده‌های فوتبال وارد فولاد خوزستان شده‌اند و اگر مدیریت خوبی صورت می‌گرفت نباید چنین بازیکنانی جذب می‌شدند. حتی به نظر من خود مدیریت، مربی ای را انتخاب می‌کند که به او بازیکن تحمیل کند و وقتی یک مربی هم به هر جهتی مربی شود، هر چه پیش برود مدیریت در کار او نیز دخالت خواهد کرد.

 اعتقادم این است یک مربی نباید هرطور که شده مربیگری کند و من مخالف این موضوع هستم. به نظر من مربیانی که وارد فولاد شده‌اند حق شان کار در این باشگاه نبوده است اما به خاطر اینکه در فولاد سرمربیگری کنند به هر خواسته‌ای تن دادند و نتیجه شرایط فعلی تیم فولاد شده است.

 باشگاه فولاد باشگاه کوچکی نیست که هر کسی که فوتبالش تمام شده است جذب این تیم شود. مگر فولاد جای تمام شده‌های این فوتبال است؟

* مارتینس هم نمی‌تواند کاری برای فولاد کند

کرمی ادامه داد: با شرایطی که از تیم فولاد می‌بینم این تیم ضعیف‌ترین بازی‌های ۹ هفته ابتدایی لیگ برتر را انجام داده است. درست است استقلال خوزستان هم در قعر جدول قرار دارد اما حداقل در بازی نظم و انسجام دارد.

نمی‌دانم چه شده است که فولاد اینقدر بی‌روح بازی می‌کند. حتی بعید می‌دانم که مارتینس بتواند کاری برای فولاد کند و کاری هم از دست او برنمی‌آید.

 هر مربی دیگری هم با توجه به این شرایط کار را به دست بگیرد باز هم کاری از دست او برنمی‌آید و فولاد با این شرایط درست نمی‌شود. فولاد در حالی دو تیم استقلال خوزستان و هوادار را شکست داد که واقعاً با توجه به بازی که داشت حق آن برد نبود.

* در نیم‌فصل باید خیلی از بازیکنان کنار گذاشته شوند

وی بیان کرد: البته با توجه به اینکه فولاد پشتوانه خوبی دارد می‌تواند در نیم‌فصل دوم خود را جمع و جور کند، به شرط آنکه تفکر حاکم بر این باشگاه تغییر کند و دچار تغییر و تحول شود.

در غیر این صورت همان آش و همان کاسه و تغییری ایجاد نخواهد شد. باید بازیکنانی در نیم‌فصل دوم به تیم اضافه شوند و خیلی از بازیکنان فعلی هم باید کنار گذاشته شوند.

* فولاد باید کاملا خوزستانی شود

بازیکن سابق فوتبال خوزستان با تاکید بر اینکه فولاد خوزستان از تهران اداره می‌شود، عنوان کرد: هیات مدیره فعلی هم شرایط شان به صورتی است که یک سری موارد به آنها تحمیل می‌شود و آنها انجام می‌دهند.

 افرادی که در واقع هیچ کاری از دستشان برنمی‌آید و کاربلد هم نیستند. اگر قرار است فولاد درست شود باید مدیریت و هیات مدیره آن کاملا خوزستانی شوند و حتی یک غیرخوزستانی هم نباید در این باشگاه باشد.

*واقعیت را می‌گوییم آدم بده می‌شویم

وی گفت: متاسفانه هر کسی واقعیت‌ها را می‌گوید آدم بده این داستان می‌شود، در حالی که آن کسی که از چنین شرایطی نقد می‌کند دلش برای مردم خوزستان و هواداران فولاد می‌سوزد. هواداران سرمایه‌های فوتبال هستند و اگر نباشند فوتبال معنا ندارد.

پس اگر قرار است این هوادار ناراحت و نگران باشد فوتبال نباشد بهتر است. متاسفانه فولاد در حال حاضر باعث ناراحتی تمام هوادارن فوتبال خوزستان شده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید