امروز:
چهارشنبه - 13 تير - 1403
ساعت :

با يحيي و هوشنگ فولاد آب بندی می شود

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

تیم فولاد خوزستان در فوتبال ایران و کمی هم در فضای فوتبال آسیا نامی سرشار از عشق و کوله باری از تلاش و گداخته به رنگ آتش است که گاهی می سوزاند گاهی خود سوخته می شود! اما نام و قدمت اش هم چنان ماندگار است؛ زیرا ریشه و تبار جنوبی دارد.

فولاد خوزستان رنگین کمان فوتبال سرزمین زرخیز خوزستان است.

این تیم در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور، از بدترین ها بود و هرآنچه بر سرش آوردند که سقوط کند! اما چون اراده‌ ماندن داشت، سقوط نکرد تا دوباره  در کوره اش زنده و تازه شود.

 از آنان که برای ماندن فولاد خوزستان در لیگ برتر تلاش کردند؛ جای ارج نهادن دارد و بیان "من لم یشکر المخلوق لم یشکر خالق".

اینک فولاد برای فصلی جدید با راهکار کاردانی و شایستگی، آماده جان گرفتن دوباره است.

 آنان که "هوشنگ نصیرزاده" و "یحیی گل‌محمدی" را به فولاد خوزستان آوردند، پیام و معنای این انتخاب و انتصاب شان به هواداران و دوستداران فولاد، به ویژه پیشکسوتان فوتبال خوزستان این است: "صدای تان را شنیدیم؛ خواسته شما مدیر بومی کاردان و شایسته و یک سرمربی بزرگ و اندیشمند و موفق بود. این دو بزرگوار پیشکش شما هواداران پرشور و همه مردمان فوتبال خوزستان. زیرا شما و فولاد خوزستان سزاوار بهترین ها هستند."

با يحيي و هوشنگ فولاد آب بندی می شود

اما در جمع بندی این بار روی سخن با هواداران عاشق فولاد خوزستان است که برای انگیره سازی و پیروزی های تیم شان هرگز از حمایت دست برندارند تا فولاد خوزستان به هدفگذاری خود برسد. به عبارتی با هوشنگ و یحیی دوباره فولاد خوزستان را از نو بسازند.

لازم است یحیی گل‌محمدی را فرزند خلف فولاد خوزستان نامید؛ زیرا او یک بار در بدترین شرایط روحی و افسردگی به عنوان بازیکن به فولاد آمد و چنان ساخته شد که در میان ناباوری آنان که فوتبال يحيي راتمام شده می دانستند؛ دوباره پیراهن تیم ملی را به تن کرد و به عنوان یک بازیکن تاثیر گذار به جام جهانی رفت.

اینک تاریخ و چرخ گردون زمان دوباره برای یحیی تکرار شد؛ تا این بار با کسوت سر مربی به فولاد خوزستان بازگردد و شایستگی اش را نشان دهد و دین خود را به فولاد خوزستان ادا کند.

فولاد و فولادی ها همت کنند تا در فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد سرور انگيز، چشم نواز و افتخار فوتبال خوزستان باشد.

فولاد با این دو انتصاب نشان داد انگیزه دگرگون شدن دارد؛ اگر در جذب و اجرای انتخاب بازیکن هم چاره اندیشی کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید