امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 اهواز/ حبیب خبر-  دکتر غلامرضا موسی قزوینی:

 پرواز هم تنها پروازهای هواپیمایی کارون که همچون رود کارون زلال، شفاف و جاری است و هیچ گاه هم از حرکت نمی افتد حتا اگر لاکپشتی عمل کند!

 به راستی که این هواپیمایی سال هاست نام کارون را آن قدر بلند آوازه کرده که نه روز دارد نه شب. البته حدود ده سالی است که در تب خصوصی سازی می سوزد و مسافران را هم می سوزاند به گونه ای که با هیچ مرهمی درمان نمی شوند!

 آری! هر کسی بامش بیش، برفش هم بیشتر و لازم است مردم نسبت برف روبی بام های بیش خواص اقدام کنند و انتظار دریافت وجه و نیز دریافت تشکر و خدا قوت هم نداشته باشند که وظیفه شان بوده است و تنها خواص نازنین هستند که با دلایل و علت های اصولی(!) در انجام خدمات به مردم سنگ تمام می گذارند به گونه ای که می توان گفت: "سنگ مفت مسافر هم مفت!"

 اصلن بهتر است از متراژ رفتن در حاشیه کم کنیم و بر مبلغ افزاییم؛ شاید کارون شفاف و زلال و جاری تر شد و توانستیم پروازمان را از محدودیت عملیاتی(!) نجات دهیم...

 "غلامرضا موسی قزوینی

 به این اعلان توجه فرمایید که امروز عصر به مسافرین هواپیمایی کارون(نفت سابق) در مسیر اهواز اصفهان پیامک شد.

اطلاعیه ابطال پرواز

 با سلام

 "ضمن عرض پوزش از مسافران محترم پرواز شماره ۲۶۲۳ مسیر اهواز- اصفهان مورخ ۰۶/۰۱/ ۱۴۰۳ بدین وسیله به اطلاع می رساند پرواز شما به علت محدودیت عملیاتی باطل اعلام می گردد .

با تشکر"

 با خواندن این آگهی به روی خودم نیاوردم؛ چرا که پیش از این پیه آگهی های کارونی به تنم خورده بود!

 وقتی هواپیمایی نفت با آن همه قدمت به آسانی به آدم هایی سرشناش و معروف واگذار می شود که تجربه ای در زمینه صنعت هوانوردی ندارند، محدودیت عملیاتی که هیچ؛ اگر مسافران را هم سوار کند و به مقصد نرساند نباید تعجب کرد!

 شاید فکر کنیم هواپیمای سالم نداشته باشند ولی از آنجا که جان مسافران برای شان خیلی مهم است و حتا از جان خودشان هم مهم تر(!) است به محدودیت عملیاتی ورود کرده اند!

 البته شماری افراد ناکارآمد می گویند: شرکت های مسوولیت شناس و مشتری مدار هواپیمایی در مواجه با چنین وضعیتی هر طور شده برای جلب رضایت مسافران، هواپیمای جایگزین می گذارند؛ اگرچه به شیوه اجاره از شرکت های دیگر هواپیمایی روی آورند، ولی از کجا معلوم که آن شرکت ها هم محدودیت عملیاتی نداشته باشند و نخواهند به روی خود بیاورند و چند نقطه...

 به هر روی هواپیمایی کارون همان که به سادگی به مسافران خود یک پیامک چند خطی زده است باید افزون بر تشکر از کارونی ها به خودمان هم شادباش و راحت باش بگوییم...

 نگارنده معتقد است: برنامه ریزی شهروندان آن هم در روزهای نوروز اشتباه بوده است و سبب محدودیت عملیاتی برای هواپیمایی کارون شده و نیاز است که از کارونی ها عذرخواهی کنیم!!

 تازه، باید خدا را هم شکر کنیم که دست کم با پیامک خبرمان کردند که دل مان را به پروازهای اهواز به دیگر استان ها خوش نکنیم؛ در غیر این صورت در روز موعود که فرودگاه می رفتیم در نهایت می دیدیم که جا تر است و بچه نیست!

 حالا کجا می بایست دنبال بچه می گشتیم؛ ها؟!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید