امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

آقای رییس جمهوری! داد از غم خوزستان

 اهواز/ حبیب خبر- هوشنگ نوبخت:

 رییس دولت سیزدهم بیش ترین سفرها را در طول فعالیت خود به خوزستان داشته است و بارها اعلام کرده که مشکلات خوزستان را می شناسد و در تلاش است تا آن ها را به حداقل برساند.

 سفرهایی که همیشه با استقبال گرم مردم خونگرم خوزستان مواجه شد و اهالی پایتخت حماسه و مقاومت همچنان امیدوار به تغییر اساسی و محسوس در جغرافیای محل زندگی شان هستند.

 آقای رییس جمهوری! مادامی که به فکر یک راننده ی چیره دست نباشی، شک نکن که ماشین تحول خوزستان سالم به مقصد نمی رسد و مسافران این مسیر همچنان سردرگم، ناامید و شاکی از وضع موجود در میان راه پیاده می شوند.

 جناب رییس جمهوری! خوزستان همچنان آب شرب مطلوب ندارد و مردم اهواز لحظه ای بدون تصفیه نمی توانند یک جرعه آب بنوشند.

 داستان مترو به یک سوژه برای مردم و رسانه ها تبدیل شده و بهتر است این پروژه غیرکارشناسی و البته پوسیده را از دستور کار و وعده های خود خارج کنید.

طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبر معظم انقلاب همچنان ناقص مانده و نیمی از شهرهای خوزستان از این طرح عظیم بی بهره اند و ظاهرا اراده ای هم برای اتمام آن بعد از این همه سال نیست.

آلودگی هوا و معضلات زیست محیطی شرکت هایی که صندوق شان در تهران است و دودشان در اهواز، نفس مردم پایتخت انرژی کشور را به شماره انداخته است.

آقای رییس جمهوری! معضل فاضلاب اهواز همچنان پابرجاست. میدان با آمار در این حوزه تناقض شدید دارد و مشکل آب های سطحی هم مزید بر علت شده است. مردم اهواز با بارش هر باران الهی دچار عذاب انسانی و مدیریتی می شوند.

رییس دولت مردمی! مردم خوزستان آمار دقیق مدیران پروازی و غیربومی بی کیفیت شاغل در استان را دارند و این آمار با وعده های چندباره شما در این باره خیلی فاصله دارد. خوزستان لبریز از جوانان مستعد و توانمندی است که آرزو دارند به مردم دیار خودشان خدمت کنند.

آقای رئیسی! کل خوزستان فاقد یک اتوبان یا جاده ی استاندارد است و هر روز خدا مردم سرزمین فوتبال و فولاد شاهد کشته شدن خانواده ها و جوانان شان در مسیرهای مالرو هستند. کافی است برای بررسی وضعیت جاده ها و خیابان های شهرها و روستاها و مسیرهای دیگر به چند کیلومتری ورودی های چهارگانه کلان شهر اهواز سر بزنید.

رییس دولت سیزدهم! به حرمت خون شهدای خوزستان که کربلای ایران است فکری اساسی به حال این استان که قلب تپنده ی کشور است، بکنید.

خوزستان اسیر  بی تدبیری و بی تخصصی و بی نظمی است و مادامی که این چنین است اگر سیزده بار دیگر هم به این استان سفر کنید، من و مردم این خاک اهورایی، تفاوتی نمی بینیم و لمس نمی کنیم و در نهایت ناچار به مهاجرت می شویم.

اگر می خواهید زحمات تان، مصوبات تان و دغدغه های تان در خوزستان کمتر شوند، فکری عاجل کنید و نیروهایی حداقل در سطح وزیران قابل قبول تان را در چند جایگاه اساسی استان به کار بگیرید و نظارت میدانی، شفاف و جسورانه ای را نیز پیوست مدیران کنید تا بلکه زیرساخت های این استان زرخیز، ثروتمند، مستعد و مقاوم حداقل به استان های همجوار برسد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید