امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

زنده یاد ناصر حجازی

هوشنگ نوبخت

 اهواز/ حبیب خبر- هوشنگ نوبخت:

 رفتار، گفتار و کردارش مصداق عینی یک مرد ایرانی بود، چهره ای که اگر وارد سینما هم می شد، می توانست به یک ستاره تبدیل شود.

 مردی که هر چه به فضای ناخوشایند امروز در فوتبال  نزدیک تر می شویم دوری حضورش را بیش تر احساس می کنیم.

 زنده یاد "ناصر حجازی" شخصیتی فرا فوتبالی است که مردم او را به خاطر بسیاری مسایل دیگر دوست دارند.

امروزه خیلی از آدم ها به بهانه های مختلف و تنها برای دیده شدن وارد فضای فوتبال می شوند تا شاید هویت فراگیری به دست آورند اما چهره هایی همچون ناصر خان حجازی نه تنها در فوتبال به هر قیمتی دنبال هویت نبودند که حضورشان گاهی وقت ها به فوتبال این مملکت، هویت می بخشید.

 امثال چهره هایی چون حجازی برای این که دیده شوند یا محبوبیتی به دست آورند نه تنها به راه های مختلف دست نزدند بلکه هنرمندانه و صادقانه تنها خودشان و اندیشه شان را عرضه کردند و به همین دلیل، هواداران و حتا غیر فوتبالی ها هم با این چهره ها همزاد پنداری کرده و ماهیت واقعی شان را پسندیدند و آن ها را در قلب خود جای دادند و همین امر باعث شد که شخصیت هایی جنتلمن و مردمی همچون حجازی را هواداران پرسپولیس هم دوست داشته باشند و احترام کنند و همین ها درباره علی پروین، منصور پورحیدری و بسیاری دیگر صدق می کند.

 سال روز تولد ناصر خان حجازی بهانه ای شد تا به این اسطوره مردمی در فوتبال بپردازیم و به بازیکنان نسل امروز توصیه کنیم: اگر می خواهید دیده شوید و محبوب بمانید، نیازی به خالکوبی و تتو و رنگ کردن مو یا وارد حاشیه شدن نیست، کافی است مثل حجازی، خودتان باشید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید