امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سید مهدي ابوس

 اهواز/حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

 با این وضعیت سرخآبی های فوتبال اهواز در لیگ برتر ضرب دیگر سکوت و صبر جایز نیست و نباید بی خیال ورزش اهواز و خوزستان شد!

 در ایام گرامیداشت هفته بسیج و ملاقات افتخار آفرینان با حضرت آقا و بیان و مطالبه ولی امر مسلمین جهان از اهالی ورزش مبنی بر داشتن ورزش قوی در کنار ایران قوی، دیگر هیچ عذری  پذیرفته نیست که سرخابی های فوتبال اهواز به هر دلیلی  هؤیت فوتبال خوزستان را این چنین به سخره بگیرند!

 به چه کسی باید گفت که به فریاد این فوتبال برسید؟! کجا باید رفت و نالید از این بی تدبیری و نابلدی تخریبی!

 چرا صدای ناله اهالی و هواداران فوتبال  شنیده نمي شود؟ تا کی مدارا و خود را گول زدن؟ آیا وقت آن نرسیده  که این دو تیم سرخآبی مثلا نمایندگان فوتبال کلان شهر اهواز را جمع و جور کنند؟ آیا منتظر هستند بدتر از این شوند!؟

 آیا بدترین بودن در جدول لیگ برتر و مفتخر شدن به بدترین خط دفاع و بدترین خط حمله بس نیست!؟

 آقایان ابراهیمی و محمدی! آیا راضی هستید که دو تیم فولاد و استقلال خوزستان این چنین هؤیت فوتبال اهواز و سرزمین طلای سياه فوتبال خوزستان را به بدترین شکل ممکن زیر سوال ببرند؟!

آقایان بیش از این سکوت و نشستن بر کرسی مديريتي و منتظر گزارش آوردن و وعده بزک نمیر بهار میاد جایز نيست! از پشت میزهای خود برخیزید و سری به فضای باشگاه های فولاد و استقلال خوزستان بزنید و نگاهی به تصاویر نصب شده بر در و دیوارهای بیندازید و قضاوت کنید: آیا وضعیت فعلی جدول و نوع ارایه بازی و حتا نوع مدیریت باشگاه داری و تیمداری برازنده فوتبال با هویت اهواز و خوزستان و نام فولاد و استقلال گروه ملی و بانک ملی است؟! آیا باز منتظر هستید از بیرون باشگاه برای تان تعیین تکلیف کنند!

 آقایان ابراهیمی و محمدی! به مهندسی و دکتری شما کاری نداریم. روی سخن اهالی فوتبال، هواداران و پیشکسوتان فوتبال به شماست. لطفن ورود کنید. از مدیر تا سرپرست و کادر فنی و تدارکات، شایستگان بمانند مابقی را یا استراحت اجباری دهید یا نیمکت نشین کنید یا بفرمایید هواداران و اهالی فوتبال و پیشکسوتان فوتبال برای شان بلیت برگشت به وطن تهیه کنند.

 این آخرین حرف است. بیش از این مدارا کردن با زیردستان تان در فوتبال و تیمداری آماتور و محلاتی، جز سقوط به لیگ یک دستاوردی نخواهد داشت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید