امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

هوشنگ نوبخت

 اهواز/ حبیب خبر- هوشنگ نوبخت: بی شک مهم ترین اتفاق خبری دنیا بعد از انجام عملیات طوفان الاقصی، برقراری آتش بس چند روزه در فلسطین اشغالی و نوار غزه است.

 ارتش مدعی رژیم جعلی اسرائیل که مدعی است جز چند ارتش قدرتمند دنیا است بعد از غافلگیری و پاتک بزرگی که از گروه حماس خورد خود را به آب و آتش زد تا بلکه آبروی ریخته شده‌اش را جمع کند و در یک حرکت وحشیانه و احساسی به همه وعده داد که در چند روز، غزه را با خاک یکسان می‌کند.

 امروز در حالی شاهد آتش بس در این نبرد ناعادلانه هستیم که این رژیم عنکبوتی و سست عنصر به مطالبات و خواست ملت مبارز فلسطین تن داد و شرایط درخواستی آن‌ها را پذیرفته است.

 سران رژیم صهیونیستی که فکر نمی‌کردند با وجود حمایت مستقیم آمریکا و دیگر اشرار جهان نتوانند از پس گروه حماس بربیایند و چهل و چند روز در این مسیر تمام توان شان را به نمایش گذاشتند، برای این که خود را سروسامان دهند بر خلاف گفته‌های قبلی خود، آتش بس را پذیرفتند تا نفسی تازه کنند اما باز هم غافلگیر شدند؛ چرا که هجوم شهروندان فلسطینی برای بازگشت به خانه و کاشانه خود تمام معادلات آن‌ها را برهم زد و این ارتش بیش از پیش به یک شکست مفتضحانه دیگر نزدیک شده است.

ارتش عنکبوتی دنیا که ماهیت پوشالی‌اش برای همه برملا شده در یک باتلاق بزرگ گرفتار آمده و توان رزم همزمان با حزب الله لبنان و گروه‌های داخلی فلسطین را ندارد و پیش‌بینی ها نشان می‌دهد که این رژیم جعلی با چالش های بزرگی از درون و برون مواجه خواهد شد و مردم مظلوم دنیا به زودی پیروزی مقاومت فلسطین را جشن خواهند گرفت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید