امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

آقای پورموسوی! (چشم اسفندیار) استقلال خوزستان را ببینید!

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

سرمربی بومی و دوست داشتنی استقلال خوزستان در کنفرانس خبری بعد از بازی در جمع خبرنگاران به گونه ای سخن گفت که انگار بیرون از مستطیل سبز فوتبال عامل توقف تیم استقلال خوزستان در مقابل نفت آبادان شده است!

آقای پورموسوی! در ابتدا لازم است هفته مربی را به شما و همکاران بزرگوارتان تبریک بگویم.

و اما بعد، اهالی فوتبال خوزستان با تمام وجود از بودن شما همه جانبه حمایت کردند و همچنان خواهان ماندن شما در کنار تیم هستند؛ زیرا هدف تقویت بومی گرایی فوتبال خوزستان است.

 شما با تدبیر و شایستگی و دانایی تمام موفق شدید این تیم را با سرور و افتخار دوباره به لیگ برتر برگردانید و همه اهالی فوتبال خوزستان از هواداران تا پیشکسوتان و مدیران استانی فوتبالی و ورزشی قدردان شما هستند ولی تاکنون در لیگ برتر هشت بازی انجام داده اید و از ۲۴ امیتاز ممکنه فقط دو امتیاز کسب کرده اید!

 هر قدر هواداران و اهالی فوتبال خوزستان به دلیل آشنایی کامل با وضعیت تیم و شناخت کامل از فوتبال داشته باشند، انتظار کسب حداکثری امتیازات را از شما و تیم استقلال خوزستان به خاطر نوع ساختار و اعتبار مالی و جذب بازیکن را ندارند؛ اما شما به عنوان سرمربی و همه اعضای کادر فنی تیم باید پاسخگوی این درجا زدن تیم باشید و باید حق داد که نگران وضعیت فعلی تیم و موقعیت شخص شما باشند.

 باید قبول کنید مطالبه گری موفقیت تیم استقلال خوزستان حق مسلم اهالی فوتبال است. هم اکنون پرسش مشترک کارشناسان و کسانی که که در فضای مستطیل سبزفوتبال حضوری دارند از شما و همکاران تان این است: چرا کارگروهی را مقابل حریفان خوب اجرا می کنید و گاهی هم سرعتی و شناور بودن تیم همه هواداران را به شوق و ذوق و تحسین وا می‌دارد اما در دقایق پایانی مجبور و محکوم به دریافت گل و شکست های ناباورانه و حتی شک برانگیز می شوید؟!

آقای پورموسوی!

همچنین قلم ورزش فراتر می رود و می پرسد: آقای پورموسوی! به عنوان سرمربی و آقایان پیروانی و نعمتی نژاد و بداوی و هر عزیزی که آنالیزور تیم هستند، حداقل در سه بازی اخیر چگونه به عمق خط دفاعی تیم استقلال خوزستان توجه نکردید که هر بار از این منطقه و در دقايق پایانی، ضربه‌های غیرقابل جبرانی را خورده است؟!

انصافا چند بازی دیگر باید از اعتبار خودتان و امیتازات تیم هزینه این نقطه‌ شود؟!

 آقایان! مگر امتیاز نذری دارید! که در هر بازی، عمق دفاع تیم سینی به دست نذرش را ادا و تقدیم مهاجمان تیم های مقابل می کند! آيا دیگر بس نیست؟ از ۲۴ امتیاز ممکن ۲۲ امیتاز را پای این رفاقت و دوستی گذاشتید!

آقا سید! قبول کنید شما و جناب پیروانی و همکاران کنار دست تان با این شیوه، بدترين ضربات و لطمات جبران ناپذیر را به تیم وارد کرده اید!

 در این داستان همه شاهد هستند که مشکل تیم عمق دفاع و نحوه حمایت و چگونه تعذیه کردن است؛ چگونه مبتدی ترین تماشاگر بازی فوتبال این مهم را می بیند ولی شما با این همه دانش و لب تاب به دست و آشنا به علم روز فوتبال نمی بینید؟!

از جناب عالی انتظار می رود به جای حرف زدن و تشکیل جلسه های بی نتیجه و گفتم گفت، تیم را جمع کنید و زودتر به خود بیایید که خیلی زود، دیر نشود!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید