امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سخنی با سرمربی استقلال خوزستان

 اهواز/ حبیب خبر- سيد مهدی ابوس:

 همه کارشناسان فوتبال ورزشی- نه فوتبال دلالیسم- متفق القول هستند: استقلال خوزستان مقابل حریفان چه در خانه و چه بیرون از خانه خوب بازی می کند اما در دقايق پایانی هر بازی بدترین نتیجه ممکن را می گیرد و عملا دقایق پایانی بازی های اخيرش تبدیل به کابوس شده است!

 نگارنده به عنوان‌ یک تماشاگر حاضر در میان اندک تماشاگرانی که برای تماشای دیدار استقلال خوزستان و پيکان به ورزشگاه غدیر آمده بودند شاهد بودم این کابوس دریافت گل در دقایق پایانی بازی حتا در روح و روان هواداران این تیم جاری و ساری بود و استقلال خوزستان در آن بازی هم طبق عادت خود ساخته شکست را پذیرفت!

 بعد از پایان بازی دو تیم به یکباره خبر رسید: سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی از سمت خود استعفا و با صراحت اعلام کرد: "مدیران باشگاه مختار هستند برای هدایت فنی تیم فرد دیگری را به خدمت بگیرند!"

این خبر بازتاب مختلفی داشت. عده ای اسب زین کرده و چهار نعل خود را به اطراف  عمارت آبی رنگ میهن نشین رسانده و لبیک لبیک آنه عبدا تحت یدین سر دادند.

عده ای دیگر هم با حمایت خود از مربیان بومی خواستار حفظ و بازگشت سید سیروس پورموسوی شدند اما ظاهرا و عملا همه چیز به هم ریخت! چرا که در جدال شیطنت‌های برود و نرودها، خوش بختانه برای نخستین بار تدبیر و منطق میدان دار شد و تصمیم گیرندگان اصلی مدیریت تیمداری بدون آن که خود را اسیر آماج کوتاه و بلند اصوات و نوشته های دیگران کنند، آتش در حال شعله ور شدن را خاموش کردند و حرف حساب را زدند که دیگر به نیاز به پاسخی نداشت.

 مدیران استقلال خوزستان رسما اعلام کردند:"پیش از شروع فصل لیگ برتر، جوان گرایی، بومی گرایی، حفظ و تقویت سرمربی و کادر فنی و جذب حداقلی بازیکن در حد توان و سلامت مالی در دستور کار باشگاه قرار گرفت و هم چنان پایبند این اصل مهم هستیم. تیم ما در حال حاضر گرفتار کم تجربگی و انجماد ذهنی در فضای لیگ دسته اولی است که مطمینن همین کادر فنی توان عبور از بحران خود ساخته را دارند و باید امیدوار بود و فرصت داد و پور موسوی هم چنان سرمربي تيم استقلال خوزستان است."

 اما سخنی که لازم است به سید سیروس پورموسوی انتقال یابد: "سید بداند هشدارش شنیده شد و این حمایت مديريتي را برای بار دوم باید به فال نیک گرفت و آشفتگی درون تیمی را به هر طریقی که او و مشاوران اش صلاح می دانند برطرف و سریع تیم را جمع کنند.

همچنین برای دو معضل نگران کننده نفوذ کرده در ذهن بازیکنان، کادر فنی و حتا هواداران تیم، با مشورت و تدبیر روانشناسی به طور جدی چاره ای بیندیشند و در نوع آنالیز حريفان و تاکتیک های درنظر گرفته هم دقت بیشتری شود. در حقیقت، برای رسیدن به هدف تعیین شده، تلاش و توجه بیشتری نیاز است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید