امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 برای حمایت از استقلال‌ خوزستان بسیج شویم

اهواز/ حبیب خبر- سيد مهدی ابوس:

لیگ برتر فوتبال تمام شد و فوتبال خوزستان یکی از سه سهمیه اش کم شد!

 واقعاً حیف شد نفت مسجدسلیمان از جدول لیگ برتر خارج شد؛ اما بچه‌های شهر اولی ها بدانند هرگز از دل اهالی فوتبال نمی روند. باید ازتجربه این سقوط برای صعودی دیگر تلاش و استفاده کرد.

 فولاد خوزستان هم کار خودش را برمبنای آنچه تصمیم گیرنده گانش صلاح دانستند این لیگ را به پایان رساند. این تیم گفتنی‌های درونی زیاد دارد که زمان حتما این گفتنی هارا بیان خواهد کرد فقط باید منتظر ماند و دید که برای آینده  این تیم محبوب و بزرگ فوتبال خوزستان چه پیش خواهد آمد!

اما نفت آبادان که انصافا این اواخر با رو آوردن به اصالت و اعتماد به داشته ها و باور مربی بومی دست به کار بزرگی زد و شاهکار کرد؛ چون این بقای نفت آبادان کمتر از قهرمانی نبود و باید قدردان غیرت و تعصب حماسه سازی بازیکنان و کادر فنی بومی و هواداران این تیم بود و آن هارا به عنوان سربازان بقای فوتبال آبادان درلیگ برتر ناميد.

همه این ها را نوشتم که به اینجا برسم: آقایان لیگ برتر! هرچه بود به پایان رسید اما فوتبال خودجوش و سرشار از پتانسیل خوزستان صعودی و سروری دیگر در پیش دارد.

 باید این بار برای حماسه آفرینی، عشق نیمه شعله ورشده زیر خاکستر را در وجود بچه‌های آبی اهواز کامل کرد. حالا نوبت به استقلال خوزستان رسید که سرور فوتبال خوزستان را تکمیل کند.

استقلال، نامی که یادآور خاطرات خوش اهالی فوتبال خوزستان است. استقلال خوزستان دوباره قصد صعود و ظهوری چشم نواز و دلنشین در فضای مستطیل سبز فوتبال  را دارد.

استقلال همه گام های مورد نیاز یک صعود باشکوه را برای رسیدن به ا هدف مهم اش به شايستگي و همت یک فضاي بومی تا اینجای کار طی کرده و اینک در یک قدمی صعود به لیگ برتر است و باید در گام آخر با نگاهی حمایتی، حماسی و با حضوری دلگرم کننده استقلال خوزستان را همراهی کرد.

 این بار سيد سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی بومی اسب خود را زین کرده و آماده حماسه آفرینی در فضای مستطیل سبز فوتبال لیگ یک برای صعود به لیگ برتر است.

اهالی فوتبال، هواداران و پیشکسوتان فوتبال خوزستان آماده شرکت در این سرور افتخار آفرین فوتبال بومی باشند.

امیداست در آخرین بازی لیگ یک، سیروس پورموسوی و یارانش به همراه کیوان بابادی مدیر توانمند خود و هواداران هميشه همراه تیم و همه اهالی فوتبال خوزستان جشن صعود تیم استقلال خوزستان برپا کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید