امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 سخنی ورزشی با نمایندگان مجلس

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

برابر اعلام مجلس شورای اسلامی، قرار است ۲۷ شهریور جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت سیزدهم در صحن علنی مجلس تشکیل شود.

در این روز، نمایندگان مجلس بعد از استماع برنامه های کیومرث هاشمی برای وزارت ورزش و جوانان و سخنان نمایندگان موافق و مخالف و سپس شنیدن دفاعیات معاون اول رییس جمهوری از وزیر پیشنهادی و شنیدن دفاعیات کیومرث هاشمی تکلیف او را مشخص خواهند کرد.

 در این میان اهالی ورزش منتظر رای اعتماد اکثریت نمایندگان ورزش دوست به دکتر کیومرث هاشمی هستند که سال های زیادی در ورزش و مدیریت کلان ورزش حضور دارند.

قلم ورزش خوزستان، بدون وابستگی نسبی و سببی و کاری با دکتر کیومرث هاشمی و تنها به عنوان یک مطالبه گر ورزشی در ابتدای انتصاب شایسته او به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان با صراحت نوشت: "به امید وزیر شدن نباشید و کار خود را- که همانا کمک به ورزش و ورزشکاران است- انجام دهید."

 بعد از چندی همین قلم، به دولت مردمی پیشنهاد داد: به خاطر اینکه ورزش بیش از این دچار خسران نشود سرپرست فعلی وزیر شود و حالا رییس دولت، همان سرپرست را به عنوان‌ وزیر ورزش و جوانان پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

رییس جمهوری محترم روز دوشنبه ۲۷ شهریور به دلیل سفر کاری مهم به نیویورک، در مجلس شورای اسلامی حضور نخواهد داشت و باید در غیاب دفاعیات رییس دولت از وزیر پیشنهادی، نمایندگان مجلس رای گیری کنند هر چند معاون اول رییس جمهوری- که خود از سرزمین ورزش و مهد فوتبال و آشنا با ورزش است و مطمینن خوب می‌داند چگونه از وزیر پیشنهادی دولت دفاع کند- حضور خواهد داشت.

اما قلم ورزش می‌خواهد ابتدا به کیومرث هاشمی یادآور شود: دوشنبه ۲۷ شهریور نه تنها برای شما بلکه برای کل ورزش کشور یک روز خاص خواهد بود.

دوشنبه روز کسب رای اعتماد به شما وزیر ورزش و جوانان است. در این روز هرچند موافق و مخالف سخن خواهند گفت اما مهم تر از همه، کلام و نوع بیان شما به عنوان وزير پیشنهادی است.

 نمایندگان مجلس در انتظار شنیدن برنامه ها و تقویم کاری وزیری مقتدر، توانمند و مدبر در امور ورزش و جوانان هستند. بی شک  در این مسیر مهم، بهترین مدافع خود شما هستید. با تجربه و تدبیری که دارید موفق خواهید بود رای اعتماد نمایندگان مجلس را به دست آورید.

 سخن بعدی قلم ورزش خوزستان با نمایندگان خانه ملت است. برای اینکه سهمی بزرگی در فضای اهلیت و پیشبرد ورزش داشته باشید و دعای خیر اهالی ورزش را بدرقه راه و عاقبت به خیری خود کنید، هنگام رای دادن مثل همیشه ضمن آن که وجدان بهترین قاضی درون شما خواهد بود این را هم در نظر بگیرید که وضعيت فعلی ورزش کلان کشور فارغ از هر گونه سیاست های معمول نیاز مبرمی به اهل، تخصص، و مقبولیت مردمی، ورزشی و ارزشی دارد و کیومرث هاشمی دقیقا چکيده ای خالص و مخلص و شایسته این فاکتورها است و رای اعتماد مجلس انقلابی به ایشان، فضای ورزش را ارزشی خواهد کرد.

امید است ۲۷ شهریور برای ورزش کشور روزی ماندگار در مسیر توسعه و کسب دستاورد های بزرگ در ایران، آسیا و جهان باشد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید