امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سید مهدی ابوس

 اهواز/حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

 در تیم فولاد خوزستان چه می‌گذرد؟ انگار عاقبت به خیری برای این تیم، انتظار بیهوده‌ای است!

 فولادی که آن همه عزت و احترام و قدرت و برند واقعی فوتبال داشت و دارد و همه دوستش دارند به کدام مسیر در حال هدایت است که اینک شیفتگان خدمتش کم است و تشنگان قدرتش بیش! یکی هم نیست بیاید راست و حسینی بگوید در این تیم و باشگاه خوزستان چه خبر است و چه می‌خواهند بکنند!

 صاحب و مالک کیست؟ دشمن و همدل کیست؟ اصلا مدیرعامل کجاست؟ هیات مدیره چه می‌کند؟ در این باشگاه چه کسی تصمیم گیرنده و تصویب کننده و چه کسی مجری مصوبات است؟ چه کسی بر تصمیم ها و اجرایی شدن آن نظارت می‌کند!

 انگار به غیر از هواداران دیگر کسی حواسش به‌این تیم و موقعیت پیش آمده برای فولاد خوزستان در جدول نیست!

 انصافن دراین گیر و دار و بلبشوی تحمیل شده به درون و برون تیم فولاد چه واجب بوده که مدیرعامل باشگاه فولاد حوزه مدیریت این چنینی را رها کند و در کلاس مربیگری A شرکت کند؟! مگر قرار است در برنامه آتی نیم فصل دوم لیگ برتر، سرمربی جدید فولاد خوزستان همین جناب مدیرعامل باشد!؟

آدم دلش به درد می آید برای وضعیت تیم فولاد خوزستان که این طور گرفتار شده است. تیمی که از چهار بازی خود فقط صفر امتیاز گرفته و در نقطه صفر مرزی جدول لیگ برتر جا گرفته و به تازگی یک مربی خارجی جذب کرده و چند روز دیگر باید با پرمهره و آماده ترین تیم تاریخ لیگ برتر بازی پنجم خودش را بیرون از خانه برگزار کند! چگونه حوزه مدیریت اش را ترک و هوای شرکت در کلاس مربی‌گری می‌کند!

به راستی هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان چه گونه چنین رخصتی به مدیرعامل باشگاه داده است!

شوربختانه هرکسی هم حرف یا نقدی به ‌این وضعیت تیم فولاد خوزستان داشته باشد بلافاصله یا دشمن محسوب مي شود یا نسبت طایفه شمر و عمر بن سعد به آن مي دهند و متهم به تضعیف و تخریب مي شود!

آقایان! باور کنید اهالی فوتبال، هواداران و پیشکسوتان فوتبال اهواز و سراسر خوزستان و حتا بازیکنان تیم، سخت نگران وضعیت فولاد هستند! چرا کسی حواسش به این موضوع مهم نیست !؟

 این را گفتیم که هیات مدیره اگر هم خبر ندارند، خوب بدانند جناب مدیر عامل هم اکنون‌ در کلاس مربیگری A حضور دارند و به این نشانی که هم اتاقی ایمان مبعلي و احمد آل نعمه است و تا بازگشت مدیر عامل از کلاس مربی گری، لااقل خودشان مواظب تیم باشند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید