امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سید مهدی ابوس

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

 ریشه مشکل های تیم فولاد خوزستان- که فصلی جنجالی، پرتنش و نگران کننده را آغاز کرد و تا هفته چهارم همچنان در نقطه صفر خط مرزی جدول لیگ بیست و سوم فوتبال برتر قرار دارد- به اعتقاد اهالی فوتبال، هواداران، پیشکسوتان، کارشناسان و نخبگان ورزش در نبود مدیریت اصولی درون باشگاه و القای نظرها و تصمیم گیری های تحمیلی پنهانی خارج از باشگاه‌ بوده است! تصمیم هایی که سرانجام به قبول اشتباه و عقب نشینی منجر شد.

 هواداران فولاد امیدوارند این عقب نشینی مصلحتی و موقت نباشد و مدیران تیم از تجربه بدست آمده درس بگیرند و در مسیر ایجاد آرامش و جبران عقب افتادگي گام بردارند.

 البته گفته می‌شود: بعد از آن که اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد قید به خدمت گرفتن مربی داخلی را زدند و مصرانه خواستار مربی خارجی شدند از طریق نمایندگان مرتبط با باشگاه، مقدمات مذاکره با دو مربی اسپانیایی، یک مربی برزیلی، دو مربی کروات و یک مربی صربستانی آغاز شد و در این میان ظاهرآ زور نماینده مرتبط با مربی صربستانی- که دستی در آوردن مربی و بازیکن خارجی به دیگر تیم های صنعتی لیگ برتری را دارد- پر زورتر بود و فعلا قرعه جذب سر مربی خارجی به نام مربی صربستانی صادر شده و ظرف یکی دو روز آینده سرمربی خارجی معرفی خواهد شد و  همه اميدوارند حضور این مربی تاثیر گذار باشد و از هفته پنجم لیگ برتر تاثیر واقعی این تغییرات در فضای درونی تیم فولاد نمایان شود!

 هم چنین شنیده می شود: اگر آنان که از بیرون باشگاه و خارج از فضای ورزش، در مسیر بازگشت واقعي آرامش و جبران عقب افتادگي نرمش نشان دهند و اجازه داده شود، به احتمال فراوان- که نزدیک به صد در صد است- تا پایان نیم فصل لیگ برتر تغییراتی جدی در مدیریت و دیگر عوامل ریز و درشت باشگاه فولادخوزستان صورت خواهد گرفت و چند فرد تجربه دار در امر مدیریت تیمداری و باشگاه داری و مدیریت ورزش کلان و کاملا ورزشی و بومی برای این تغییرات مهم در نظر گرفته می شود که فعلا نام بردن از آنان بنا به مصلحت و جلوگیری از هرگونه جو سازی تضعیفی و تخریبی جایز نیست.

به هر روی، فولادخوزستان قرار است در هفته پنجم لیگ برتر، به عنوان یک تیم شايسته و مدافع نام فوتبال خوزستان و همان تیم محبوب هواداران و پیشکسوتان فوتبال استان با قدرت مقابل سپاهان ظاهر شود...

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید