امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ابوس: این همه فریاد فوتبالی برای چیست؟

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

 آنچه در حاشیه دیدار دو تیم فولاد خوزستان و نفت آبادان از قبل از شروع  تا ساعتی بعد از پایان بازی رقم خورد به یقین در فضای ارزشی ورزش جایگاهی پسندیده ندارد و هیچ کس آن فضای دیده شده را تایید نخواهد کرد!

می‌خواهم سوالی در این زمینه مطرح کنم: آیا همان طوری که بزرگوارانی که آن حرکات را زیبنده ندیدند! یا از دیدن و شنیدن آن گریستند! یا اینکه خود را جای مظلوم قرار داده و بر این فوتبال تاسف خورده و شعار محکوم است، محکوم است و نباید چنین کنند سر داده اند! انصافن لحظه ای از خود پرسیده اند چرا این چنین شد و این همه طغیان و عصیان و فریاد و نشانه گرفتن مخاطب برای چیست و سر منشا آن از کجا آب می خورد و چرا آمده و چه کس یا کسانی باید پیشگیری می کردند که چنین نشود!

 آیا بعد از آن کلام بیان شده و آتش به خرمن خود زدن ! شخص بزرگی یا مدیریتی برای خاموش کردن این آتش زیر خاکستر اقدامی انجام داد! با صراحت عرض می‌کنم خیر! چون همه سرگرم و دنبال دریافت ابلاغ و احکام و تنظیم آپشن های خود بودند و

 نه تنها تدبیری برای آن نشد بلکه گاهی در مصاحبه و بیان کلام دورهمی و جلسات تحریک و تحریف و تخریب خط و نشانی هم از سوی مظلوم مخاطب شده است!

به راستی چرا مدیران عالی مقام باشگاه فولاد خوزستان که صغیر و کبیرشان کمتر از دکترا و متخصص نیستتد و چندین تجربه حضور در همايش های کلان مدیریتی و تخصصی آسیایی و کشوری را دارند؛ در شرایطی که کاملن از اوضاع این تنش درونی باخبر بودند نه تنها اقدامی برای رفع آن نکرده بلکه خود هیزم آور و بنزین پاش روی خاکستری شدند که می‌دانستند آتش درونش لانه کرده است!؟

آقایان! اهالی فوتبال و هواداران و پیشکسوتان و همه عالم و آدم هرگز بی حرمتی، فحاشی، هتاکی، و تضعیف ارزش های اخلاقی ورزشی را تائید نمی‌کنند اما چه خوب است آنان که زیبنده ندیدن و گریستن و خود را جای مظلوم از نظر خودشان جایگزین کردند از آنان که سینه چاک زدن و همه جوره عربده و خط و نشان برای این هوادار و آن هوادار با سینه پهن کردن جلوی دوربین سوال می‌کردند، یا سوال کنند بر سر این فوتبال مثلا حرفه ای لیگ برتری که مدعی قدمت اخلاقی ورزشی ارزشی بوده چه آوردیم که موقعیت ورزشی اجتماعی این فوتبال را این چنین در معرض حراج قرار داده ایم!

همه مطالبه گر فوتبال هستیم همه خود را حق به جانب بی چون و چرا می‌دانیم اما چرا کسی زبان و مفهوم مطالبه گری فوتبال ارزشی ورزشی را نمی شنود؟!

 آقایان به داد این بلبشوی فوتبالی ضد مرام و ارزش های اخلاقی ورزشی برسیم. مدیران فولاد خوزستان چه آن بالا دستی ها و چه این هایی که بابت مدیریت کردن باشگاه حقوق بگیر هستند! جمع کنند این بساط موجود را. سخت نیست؛ فقط کمی تدبیر با چاشنی کاربلدی و به دور از منیت لازم دارد. همه باید کمک کنند که آرامش به فضای تیمی فولاد خوزستان برگردد.

 این را فعلا به عنوان پیشنهاد ارایه دادیم و امیدواریم بزرگان کاربلد درون باشگاه فولاد با در نظر گرفتن مصلحت تیمداری سریعن رفع اختلاف و جنجال کنند.

فولادخوزستان نیاز به آرامش دارد که بتواند مقابل حریفان قد علم کند....

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید