امروز:
سه شنبه - 12 تير - 1403
ساعت :

حاج محمد رستم منش در بستر بیماری

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

 فوتبال خوزستان از دهه سی تا کنون مدیران فراوانی را تجربه کرده است که هرکدام به نوبه خود گامی برای توسعه و شکوفایی فوتبال سرزمین طلای سياه خوزستان برداشته اند؛ اما مدیریت در شرایط سخت دوران هشت سال دفاع مقدس و آن جنگ نابرابر با دشمن بعثی همراه با شور و نشاط فوتبالی تماشاگر پسند و موفق در دهه شصت بر هیچ انسان منصفی پوشیده نیست.

  در آن شرایط خاص بمباران و موشک باران شهرها، برگزاری منظم مسابقات فوتبال استانی و شرکت در رقابت‌های کشوری و حضوری موفق همراه با کسب مقام در رده های بزرگسالان و جوانان و نوجوانان فقط از عهده مرد توانمند و با تدبیری چون حاج "محمد رستم منش" برآمد تا آن دوران در تاریخ فوتبال خوزستان به دوران شرایط سخت فوتبال افتخار آفرین خوزستان لقب بگیرد.

 شرایط سختی که از عهده هر مدیری در آن برهه‌ ی زمانی بر نمی آمد اما محمد رستم منش توانست چنین برگ زرینی را در فوتبال خوزستان رقم بزند.

 اینک حاج محمد رستم منش، آن مرد مقتدر و مدیر باتدبیر شرايط سخت فوتبال خوزستان، جسم اش گرفتار شرایط سخت بیماری شده و به رغم توکل و اخلاص و امیدی که به لطف و نگاه خدا و ائمه اطهار دارد  التماس دعای خیر اهالی فوتبال خوزستان را برای شفای عاجل خواهان است.

آنان که حاج محمد رستم منش را در فضای مستطیل سبز فوتبال و نیز در فضای اجتماعي، ارزشی و مذهبی دیده و شناختی بر مرام اش دارند در آستانه عید سعید قربان و روز دعای عرفه هنگام قرایت و توسل از خدای تبارک تعالي شفای عاجل حال این خادم عرفه و حجاج بیت الحرام را بخواهند.

حاج محمد رستم منش سال‌ها در این ایام پرشور و نشاط حج ابراهیمی و در صحرای عرفات، خادم حجاج بیت الله الحرام بود.

 خدایا به حرمت آن خدمت و نوکری در مجالس عزای بی بی فاطمه زهرا سلام الله علیها و فرزندان و همسرشهیدش، حاج محمد رستم منش را لباس عافیت بپوشان. الهی امین یارب العالمین

گفتنی است: حاج محمد رستم منش اینک در بستر بیماری است و نیاز به دعای خیر همه دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • عبدالامیر

    چهارشنبه 07 تیر 1402 - چهارشنبه, جون 28 2023 10:23:59am

    اللهم اشف کل مریض