امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

همدلی دوباره؛ این بار برای صعود فولاد نوین

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

در فصل امتحانات تحصیلی- که هر دانشجو و دانش آموزی ملتهب نتیجه زحمات یک سال یا یک ترم تحصیلی خود است- حسن هوری سرمربی و بازیکنان تیم فولاد نوین خوزستان پنجشنبه هجدهم خرداد ماه در آخرین روز فصل جاری فوتبال ایران امتحان بسیار سختی برای صعود به لیگ یک پیش رو خواهند داشت!

در این امتحان یاران هوری حق کوچک ترین اشتباه و کم کاری ندارند.

 آن ها اگر مي خواهند- که حتما خواهان رسیدن به این هدف هستند- به رقابت‌های لیگ یک کشور صعود کنند، در بازی با داماش گیلان ضمن آن که حق ندارند گلی از حریف دریافت کنند! باید سه گل بزنند تا جواز صعود به نام فولادنوین صادر شود.

  سخت است ولی برای فرزندان با غیرت و همدل تیم فولاد نوین- که در این دیدار همه اهالی فوتبال خوزستان را به عنوان هوادار و حامی در ورزشگاه کنار خود خواهند داشت- هرگز غیر ممکن نیست؛ همان طوری که بچه‌ های آبی اهواز برای صعود و نفتی های آبادانی غیر ممکن ها را ممکن کردند. بنابراین، حسن هوری و بچه های باغیرت فولادی خواهند توانست به هدف شان برسند.

 پنجشنبه روز امتحان و اعلام نتیجه آن امتحان خواهد بود. پس باید برای قبول شدن تلاش مضاعف و منطقی همراه با درایت داشت.

 رمزموفقیت فولادی ها در آخرین امتحان فصل دوری از استرس و چاشنی توجه به اجرای دقیق تاکتيک تیمی، غیرت و همدلی و همت برای رسیدن به مزد زحمات خود است. در این میان حمایت همه جانبه هواداران فوتبال حاضر در ورزشگاه به یقین تاثیر گذار خواهد بود.

 به امید موفقیت بچه‌های فولاد نوین برای صعودی دیگر و رسیدن به سروری دیگر در مسیر شکوفايي فوتبال بومی خوزستان.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید