امروز:
سه شنبه - 18 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بوی حراج نخبگان فوتبال آید همی!

 اهواز/حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

 مدیران و متولیان ورزش، فوتبال و تیمداری! اهالی فوتبال، هواداران و پیشکسوتان فوتبال خوزستان نگران شده اندچرا که صدای حراج  نخبگان بومی به گوش می رسد!

 اگر کمی با تیزبینی گفته ها وتوافق های ضمنی و شایعه سازي ها را برای آماده کردن بستر رصدکنیم بسیار واضح صدای "بدو بدو بیا اینجا نخبه و استعداد خوب فوتبال برای فروش داریم" از اندونی فوتبال شنیده می‌شود!

 قلم ورزش خوزستان بدون تعارف هشدار و تذکر جدی می دهد: عده ای می‌خواهند فضای بومی، موفق و مطرح شده درون تيم های فوتبال خوزستان را تخلیه کنند و با کلام و بیان وتحمیل و انتشار شایعات از بلند گوهای خود قصد دارند بگویند فوتبال خوزستان بازیکن بومی توانمند و تاثیر گذار در ليگ های کشوری ندارد و باید بازیکنان غیر بومی جذب تيم های استان شوند.

  اینان قصد دارند بازیکنان، مربیان، مشاوران و مدیران رسانه های غیر بومی جامانده از جذب دیگر تیم‌ها را به تیم های خوزستانی تحمیل کنند و بعد از چند هفته به بهانه عدم موفقیت و ناتوانی با پرداخت کلی جریمه میلیاردی آنان را تعويض و عده دیگری از سوگلی های دلالیسم را جذب نمایند. یعنی همان بلایی که برسر تیم نفت مسجدسلیمان آورده شد و آن تیم به فنا رفت و کسی هم پاسخگو نبود و نیست!

 ما با پیشرفت هیچ بازیکن بومی برای لژیونر شدن مخالف نیستیم. هم چنین مخالف بازیکن بسیار مطرح وتاثیر گذار غیر بومی هم نیستیم اما اولویت باید حفظ جایگاه فوتبال استان باشد.

 سه تیم لیگ برتری باید دقیقا توسط دستگاه‌های نظارتی به طور جدی رصد شوند و نباید اجازه داد بازیکن غیر بومی بنجل جایگزین استعدادهای درخشان فوتبال بومی شود.

آقایان باز تکرار می‌کنیم بوی حراج نخبگان فوتبالي آید همی! باید به هوش و به گوش بود. متولیان فوتبال و مدیران ورزش خوزستان باید در این زمینه نظارت داشته باشند. این جایگاه فوتبال به ویژه دراین فصلی که تازه به پایان رسید ساده و راحت بدست نیامده که عده ای بخواهند آن را حراج کنند!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید