امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تماشاگران، علاقه مندان و استقلال خوزستان

 اهواز/ حبیب خبر- محمد نوروزی:

 استقلال خوزستان ثابت کرد اگر درست حمایت شود می تواند تماشگران خوب خوزستانی را خوش حال کند.

  مدیریت مدبرانه کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه، هیات مدیره و مربی بومی و متفکر خود جناب "پورموسوی" و تلاش کم نظیر بازیکنان با غیرت نتیجه داد تا استقلال خوزستان با شایستگی به لیگ برتر سلام کند.

  اما این آغاز راه است و در آینده ی پیش رو استقلال خوزستان باید بتواند ضمن این که از پس مشکل ها بربیاید نشانه ای از یک تیم قدرتمند هم داشته باشد تا فوتبال خوزستان به روزهای خوب گذشته خود برگردد.

  همبستگی بازیکنان، سرمربی و مدیریت تیم و مهم تر از همه تماشاگران می تواند به این مهم کمک بسیاری کند.

 استقلال خوزستان اگر می خواهد یک تیم حرفه ای باشد- نه مثل برخی باشگاه ها که به رغم گرفتن مجوز حرفه ای هنوز آماتور هستند؛ البته بجز هزینه کرد- باید به تماشاگران خود تکیه کند و در مقابل تماشاگران و علاقه مندان این تیم در عمل و درحد توان به استقلال خوزستان کمک کنند.

 یعنی اینکه استقلال خوزستان شماره حسابی را به تماشاگران و علاقه مندان اش اعلام کند تا هرتماشاگر علاقه مند بتواند درحد توان مالی خود به شماره حساب اعلام شده کمک کند و این امر مهم هرماه صورت گیرد.

 بدین صورت تیم احساس می کند که واقعن متعلق به خوزستانی های علاقه مند است.

تماشاگران، علاقه مندان و استقلال خوزستان

مردم عزیز خوزستان و نیز کشورمان و حتا ایرانیان خارج از کشور، باشگاه استقلال خوزستان را تنها نگذارند و از حمایت ها و کمک های مالی خود به این تیم خوب مردمی دریغ نورزند.

 البته بازیکنان استقلال هم در تمام بازی ها آخرین توان خود را به کار گیرند تا همچون قهرمانی در لیگ برتر پانزدهم، یک بار دیگر پرونده لیگ ۲۳ را هم با قهرمانی خود ببندند.ان شاالله

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید