امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نمایندگی ها خودروهای چینی را پذیرش نمی کنند!

 اهواز- حبیب خبر- س. کریمی:

 چرا نمایندگی های خودروهای چینی بعد از ۵ سال خودروهای چینی را پذیرش نمی کنند؟!

 مالک یک خودرو چینی می گوید: "عجب دوره زمانه ای شده است؟ معلوم هست کی به کی و چی به چی هست؟ "هر کسی از ظن خود شد یار من/ از درون من نجست اسرار من" حتا همین خودروهای چینی، چه رسد به دیگران از جمله نمایندگی های این خودروها!

 مراجعات مکرر در چند روز گذشته، حکایت از پذیرش نکردن خودروهای چینی مدل ۱۳۹۶ به پایین آن هم توسط نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش می دهد.

 این موضوع نشان دهنده بی کیفیتی خودروهای چینی بعد از گذشت ۵ سال و فرسوده شدن آن ها بوده که مجالی هم برای رقابت با سایر خودروها را نخواهند داشت!

 شوربختانه کیفیت بسیار پایین این خودروها در مقابل افزایش تنوع و تعداد بسیار زیاد آنها در وضعیت موجود، خریداران را سر در گم کرده و آن ها را بعد از ۵ سال استفاده به سمت بازار تعمیرات غیر تخصصی توسط تعمیرکاران خودروهای غیر چینی کشانده و سبب مشکل های زیادی برای این افراد شده است.

علاوه بر موضوع اقتصادی رخ داده برای صاحبان خودرو، مشکل های عدم پذیرش و رفع نکردن عیوب اساسی توسط آموزش دیدگان این نمایندگی های مجاز، روانه شدن خودروهای چینی دارای نقص در ناوگان حمل و نقل و ایجاد و انتشار آلاینده های هوا، افزایش حوادث رانندگی، مشکل های ترافیکی و ... را باعث شده است!

به راستی، چرا مسوولان مربوط برای رقابت سایر خودروهای با کیفیت با این خودروهای بی کیفیتُ چاره نمی اندیشند؟!"

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • حسین

    جمعه 12 اسفند 1401 - جمعه, مارس 3 2023 12:44:18pm

    سازمان صنعت، معدن و تجارت باید پیگیری کند. تصمیمات غیر مسئولانه و بدون فکر.