امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سخنی با هواداران فولاد خوزستان

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

 سخنی با هواداران تیم  فولاد خوزستان- که می‌دانم عاشق سینه چاک  تیم شهرشان  و استان شان هستند- دارم.

 هواداری که عاشقانه و عارفانه به نام فولاد عشق می ورزد و به آن می بالد؛ به جرأت می‌توان نوشت: بیشتر از هر مسوولی، دلسوز و حامی واقعی تیمش است.

 به این هوادار عاشق یاد آورم می شوم:  هر آنچه را که در فضای تیم فولاد رقم خورده است، باید به فال نیک گرفت.

 بحث نکونام و دار و دسته و نحوه عملکردش برای فولاد و هر چه بود و هر آنچه برای فولاد آوردگاه داشت دیگر تمام و به قول ما خوزستانی‌ها خلاص شد و رفت!

  فولاد خوزستان از میدان فوتبال آسيا به شهادت همه عالم و آدم و دوست و دشمن هر چند حذف شد ولی با سربلندی برگشت و حالا باید باقی مانده مسیر لیگ برتر را طی کند

 می‌خواهم به هوادار فولادخوزستان بگويم: تحولی را که در فضای مدیریت باشگاه رخداد هم باید به فال نیک گرفت. این تحول مديريتي این بار باید با تدبیر و هوشیاری و تزریق آرامش به درون تیم توسط شما هواداران، مدیریت و حمایت شود.

 هوادار واقعی فولاد اگر خواستار شکوفايي تیم مورد علاقه اش است باید صبر پیشه کنند و به مدیریت فعلی باشگاه تا پايان فصل فرصت بدهد.

 همچنین به منصوریان سرمربی جدید تیم- که درکنفرانس خبری بعد از بازی با ملوان، آن طور خونگرم و با انگيزه و با شوق و اعتماد به نفس زاید الوصفی خود را بسیار خودی و لایق این بودن در زیر پرچم فولادخوزستان نشان داد باید فرصت اثبات کلام داد و اعتماد کرد که آیا توان فنی اش در فضای فولاد همانند کلامش برای تیم فولاد تاثیر گذار است.

 هواداران در بازی های آینده باید حمایت کننده بازیکنان و اعضای کادر فنی و مدیریت جديد فولاد باشند تا این باقی مانده از ایام لیگ برتر به پایان برسد.

 اگر منصوریان مانند کلام و مرامی که مدعی اش است نشان داد که لایق ماندن خواهد بود در غیر این صورت باید با درایت و تجربه کسب شده از این ایام برای فولاد فصل آینده لیگ برتر تدبیری دگر کرد.

 بنابراین برای اینکه فولاد خوزستان با آرامش در مقابل حریفان آینده در لیگ برتر ظاهر شود و دشمن شاد نگردد  هواداران این  تیم باید صبور باشند و به داشته‌ های فعلی اش اعتماد کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید