امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز/ حبیب خبر- سیدمهدی ابوس: 

همه می‌دانیم به رغم اینکه فضای مستطیل سبز فوتبال سقفی ندارد اما به دليل حواشی بي شمارش تبدیل به تاریکخانه ای شده که کم تر چشمی توان دیدن فوتبال را دارد.

با این حال، گاهی این تاریکی، سبب می شود نور امیدوار کننده ای به زیبایی مهتاب و رنگین کمان بتاباند تا ثابت شود هنوز مرام ارزشي ورزشی فوتبال دیده می شود و هنوز فوتبال داراي هويت  ورزشی است‌؛ چون بزرگان و پیشکسوتان واقعی‌اش درس مکتب ناب ارزش های ورزش را در عمل تدريس مي کنند و هنوز از باغستان پهناور فوتبال بوی عطر خوش مرامی به مشام می‌رسد.

"حسن نگارش" بازیکن دهه پنجاه‌- که يکی از صادرات بي شمار فوتبال خوزستان به فوتبال ایران و تيم تاج (استقلال) تهران بود- سال‌هاست ساکن کشور کويت است‌ اما هرگز نه ايرانی و خوزستانی و آبادانی بودنش را فراموش کرد و نه مردم و هواداران فوتبال را و هربارکه  سفری به وطن داشت اين دو فاکتور ارزشی و هویتی را از یاد نبرد.

 این پیشکسوت ارزنده و صاحب نام و محبوب فوتبال وقتي با خبر شد یک دختر روشن دل هوادار فوتبال و تیم استقلال، خواستار ملاقات‌ با حسن نگارش است‌ به رغم مشغله کاری فراوانش و بدون کوچک ترین تاخیر‌ از کشور کويت راهی ایران شد و پس از هماهنگی با خانواده‌ اين هوادار استقلالی به‌ استان فارس و خانه ايشان رفت که بهتر است مابقی ماجراي اين ملاقات‌ را در کلیپ تهيه شده مشاهده کرد تا پی برد که هنوز هويت ارزشي ورزشي فوتبال با بودن مردان بزرگي هم چون حسن نگارش و دیگر مردان فداکار و قدرشناس وجود دارد  و این هويت و اصالت واقعی فوتبال ورزشي است‌ نه آن حواشي و بد اخلاقي هاي تحميل شده به فضای مستطیل سبز فوتبال فعلی.

 برای حاج حسن نگارش بازیکن صاحب نام دهه پنجاه‌ فوتبال و پیشکسوت ارزنده امروز ورزش آرزوی موفقیت و لطف و عنایت خدای تبارک تعالي را مسالت داریم.

https://www.aparat.com/v/fO879

https://www.aparat.com/v/woKO8

  لطفا این کليپ را تماشا بفرمایید و به چنين پیشکسوتان ورزشی افتخار کنيم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • علیرضا بهادری

    دوشنبه 23 خرداد 1401 - دوشنبه, جون 13 2022 7:52:25pm

    حسن آقا نگارش حرف نداره دنیا بدون ابادانیها بی معنی است