امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

 با اجازه بزرگ ترها شفاف و بی واسطه می نویسم: جناب آقای مدیر! در چک ليست کارهای روزانه خود حتما یاداشت بفرمایید و هرروز به آن نگاه کنید تا پرسش: "چه خبر از دو تیم فوتبال نفتی آبادان و مسجد سليمان؟" یادآوری شود که‌ چگونه نفت مسجدسلیمان با هزار و یک اما و اگر و دعا و تک ماده ای، توانست‌ سهميه فوتبال استان را در ليگ برتر حفظ کند!

 این را هم بدانید و بدانند که تیم نفت‌ مسجدسلیمان چنین معجزه ای را با چنین روندي، در فصل آینده نمی تواند تکرار و باز حفظ سهميه کند.

 آقای مدير! اگر نمی‌دانید و فرصت پیگیری نداشتيد اینک درجريان باشيد. تیم نفت مسجدسلیمان بعد از آخرین بازي خود در لیگ برتر دیگر هيچ کس نمی‌داند کجاست و چه گونه بايد برايش برنامه‌ ريزي شود.

 چون‌ همه، بله درست خوانديد، همه و همه رفتند!

 آن از مديرعامل باشگاه که خود ورزشی و بومی و اهل صبر و حوصله بود فریادش از سلسله کوه های زاگرس فراتر رفت که ایها الناس! مهرحلال، جان آزاد!

 و اما بازیکنان. آنانی که قراردادشان به پایان رسیده رفتند. آنانی هم که قرارداد دارند دنبال فسخ باقی مانده قرار داد خود هستند! حتا آن علي ضرب المثلی که قرار بود کنار حوضش بماند، هم نماند!

 در حقيقت اینک فقط نامی- آن هم روی کاغذ- از تیم نفت‌ مسجدسلیمان باقی مانده است‌.

 مدیران عالی مقام! (اعم از نفتی و ورزشی و فوتبالی و شهری و استانی) این کل واقعيت تیم نفت‌ مسجدسلیمان است و شاید بدتر از این  هم باشد ولی مطمین باشید بهتر از این نیست و نیاز به توجه جدی دارد؛ چون یهو می بینی که دیر شده است!

 در حال حاضر ديگر تیم‌های ليگ برتری فوتبال کشور- که قرار است از اواسط مرداد ماه با تیم نفت مسجدسلیمان رقابت‌ کنند- ضمن آن که اعتبارات مالی فصل جدید خود را مهيا کرده اند، درحال جذب‌ بازیکن و مربی و نیز آماده شروع تمرینات فصل جدیدهستند؛ اما تیم نفت مسجدسلیمان هم چنان اندر خم جاده "درب خزینه" و دو راهي شوشتر به مسجدسلیمان بی کس و بی راهنما سرگردان مانده است‌!

 قلم ورزش قصد داشت از وضعیت تیم نفت آبادان هم بنویسد اما  انصافا با شرمندگی به خود گفت: اين همه اول هفته‌ ای و در این گرمای طاقت فرسا برای مدیران، کار و مسوولیت نتراش! حکايت (نفت آبادان را چه باید کرد ؟) بگذار برای بعد!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید