امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

 به نقل از استاد لفته سه برادران و پیرو تماس تلفنی ایشان با خانواده محترم استاد جاسم اهل یرف و برابر تصمیم نهایی اتخاذ شده توسط خانواده مرحوم، قراراست مراسم تشییع و تدفین زنده یاد جاسم اهل یرف، طبق وصیت شان در اهواز برگزارشود.

 پیشنهاد می شود از هم اکنون مقدمات تهیه مکان مزار ایشان را با مسوولان آرامستان بهشت آباد اهواز باتوجه به محدویت و کمبود شدید مکانی در قطعه پیشکسوتان ورزش چاره اندیشی شود.

 لازم است مسوولان و اعضای هیات امنای محترم کانون پیشکسوتان ورزش، انجمن یاد یاران و کمیته پیشکسوتان ورزش همگانی خوزستان به همراه هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان یا هر فرد و دستگاه های تاثیر گذار از طریق رایزنی با مهندس اسکندری مدیرعامل آرامستان بهشت آباد اهواز به طور جدی پیگیر این مساله مهم باشند.

 جاسم اهل یرف فقط برای مکتب شاهین زحمت نکشید که برای فوتبال خوزستان در شرایط بسیار سخت  تلاش و کشف کرد و ساخت و ارایه داد و افتخار آفرید و هیچ ادعای طلب از ورزش و فوتبال  نکرد.

  او به رغم بیماری و خانه نشینی، باعزت زندگی کرد و قلم ورزش لااقل شاهد سه دهه فعالیت این بزرگ مرد بود.

 لذا بسیار شفاف و با افتخار اعلام می کند: ورزش و فوتبال خوزستان از ورزشکار و مربی و مدیر و همه و همه مدیون واقعی خدمات ارزنده مرحوم جاسم اهل یرف هستند.

 اینک روز قدرشناسی از ایشان فرا رسیده و باید همدل، همراه و همگام آماده استقبال و تشییع شایسته از استاد جاسم اهل یرف پیشکسوت ارزنده و صاحب فوتبال خوزستان شویم که انصافا استاد و معلم اخلاق و مرام ارزشی فوتبال در ورزش بود.

 هرگونه بی توجهی،کم کاری و پنهان شدن یا حضور نیافتن غیر موجه در مسیر قدرشناسی، پذیرفتنی نیست.

 این را گفتیم و نوشتیم تا همه پیشکسوتان فوتبال و ورزش خوزستان و مدیران ورزشی و فوتبال کلان استان لااقل بعد از مرگ استاد جاسم اهل یرف و در حضور خانواده محترم شان ثابت کنند قدر شناس زحمات این مرد بزرگ هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • نسیم

    جمعه 12 فروردين 1401 - جمعه, آوریل 1 2022 7:54:33pm

    کاشکی مراسم بعد از ظهر انجام شود که بتوانیم شرکت کنیم