امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 حبیب خبر- سیدمهدی ابوس: با کلام حضرت آقا و اعلام شعار سال ۱۴۰۱ "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" خط مشی کشور رسما تعیین تکلیف و  مسیر خدمت مدیران کشوری و استانی مشخص شد.  

 قلم ورزش، شعار سال جدید را بهترین بهانه دانسته تا یاد آور شود ورزش خوزستان در ایام سال ورزشی۱۴۰۰ فراز و فرود های زیادی  داشته است اما هرچه بود،گذشت.

 نه دنبال دعوا و اوقات تلخی و تنش- به قول بعضی ها- نقد و تحلیل انتقامی و تسویه حسابی  هستیم نه قصد تخریب و تحریف و تضعیف کسی یا کسانی را داریم؛ فقط به این اشاره باید کرد: هرکسی(از مدیر گرفته تا هرکسی که در سال ورزشی۱۴۰۰ در فضای ورزش حضوری مسوولیتی داشت) که برای ورزش خوزستان تلاش مثبت کرد دست مریزاد و آفرین می گوییم اما هر فردی ضد پیشرفت ورزش  سرزمین طلای سرخ شهادت خوزستان گامی برداشته، حواله او به خدای سبحان که بهترین مطالبه گر حق الناس  است.

 با این مقدمه می خواهم نگارش خود را چنین ادامه دهم: ورزش خوزستان نیازمند تدبیر مدیریتی ورزشی، همدلی و همراهی و همگامی اهالی ورزش و مدیران استانی تصمیم گیرنده  است.

 خوش بختانه مدیریت فعلی ورزشی استان، با انتصاب یک گزینه ورزشی و ارزشی و تخصصی رقم خورده و انتصاب دکترحمید بنی تمیم به عنوان سرپرست ورزش و جوانان خوزستان همه اهالی ورزش استان را نه تنها مسرور بلکه این حضور را به فال نیک و جهش ورزش خوزستان به سمت و سوی پیشرفت می دانند.

 قلم ورزش به تبعیت از این سرور و نظر مثبت اهالی ورزش خوزستان اعتقاد دارد: وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش- که خود از نخبگان و خروجی ورزش است- اگربه ثبات مدیریت در ورزش اعتقاد دارد و خواهان موفقیت واقعی قطب اصلی ورزش ایران است، در نخستین گام حکم سرپرستی دکتر حمید بنی تمیم را به مدیر کلی ورزش و جوانان خوزستان تغییر دهد تا متولی ورزش با اقتدار وتدبیر  بیشتری به مسایل اداری، عمرانی و قهرمانی ورزشی استان  ورود کند تا شایسته سالاری و تدبیر و تلاش مدیریتی بر فضای ورزش حاکم شود.

 به شهادت همه ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان، فضای ساختاری مدیریتی هیات ها و کارکنان اداری ورزش خوزستان نیاز مبرمی به تغییر و تحول  دارد و دکتر بنی تمیم با شناختی که از فضای کلی ورزش استان دارد و اعتماد و اعتقادی که اهالی ورزش و پیشکسوتان ورزش به این مدیر ارزشی  داشته و دارند می توان به آینده خوب شدن ورزش خوزستان امیدوار شد و شاهد ترسیم نمودار واقعی شکوفائی  ورزش این  استان بود.

 این را نوشتیم که همه تصمیم گیرندگان تاثیر گذار انتخاب و انتصاب مدیران استانی بخوانند و بدانند ورزش خوزستان طبیب خود را یافته و این طبیب فقط نیاز به ثبات و حمایت دارد تا با تدبیر لازم شایستگی های تخصصی ورزشی خود را بروز دهد.

به امید موفقیت ورزش خوزستان در همه زمینه های ورزشی استانی و کشوری و  اجرایی شدن کلام شیوای حضرت آقا درباره شعار امسال در فضای ورزش؛ ان شاالله.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید