امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 حبیب خبر- سیدمهدی ابوس: نام تیم نفت مسجدسلیمان برای اهالی فوتبال دوست شهر اولین ها نه تنها دیگر انگیزه ساز و نشاط آور نیست که مدت هاست نوع حضورش درجدول لیگ برتر نگران کننده و استرس زا شده است!

 انگار این تیم نفرین شده است و جالب اینکه عده ای روز شمار سقوط این تیم را ترسیم و در اتاق خود نصب کرده و با خود شیفتگی زاید الوصفی منتظر قرائت فاتحه بر پیکر نفت مسجدسلیمان لیگ برتری هستند تا در حیات دسته اولی از این تیم حمایت آنچنانی کنند!!

 یعنی علنا فرمایش می کنند نفت مسجدسلیمان فقط برازنده حضور در لیگ یک فوتبال کشور  است و بیش از این حق پیشرفت ندارد!

 به راستی چرا باید چنین تفکر غلطی بیان شود و عده ای به نام مثلا مدیر و کارشناس ارشد ورزشی، حامی این تفکر غلط ضد مرام ارزشی ورزش باشند؟!

 قلم ورزش خوزستان سعی دارد این را بیان کند که نام صنعت نفت و شهر مسجدسلیمان نه تنها برازنده حضور در لیگ برتر است، که شایستگی  فراتر از آن (فوتبال اسیا) را هم دارد؛ چون فوتبال در این شهر و با نام این صنعت بین المللی تولید و به سراسرکشور صادرشده است.

 بنابراین نباید اجازه داد هیچ فرد یا مقامی در هر مسند جایگاه ورزشی و اداری با چنین تفکر تضعیفی و تخریبی به نام و قدمت فوتبال مسجد سلیمان هتک حرمت کند! باید کمک کرد وضعیت تیم نفت از این بدتر نشود و  لااقل حفظ سهمیه کند.

باید فرمان آتش دادن به توپخانه های گرا داده شده به سمت تیم نفت مسجدسلیمان لغو و برای بهتر شدن و تزریق انگیره به فضایتیم اندیشید.

 باید برای سریال بی پایان تعویض های شیفتی  کادر فنی در این تیم چاره اندیشی کرد.

باید برای رفع این همه تضعیف و تخریب و نقد هجومی بدون حتا یک پیشنهاد سازنده واقعی تلاش کرد.

چرا  فقط از این تیم شق القمر می خواهیم و آن را با تیم نفت آبادان و فولاد خوزستان مقایسه می کنیم و انتظار حضور این تیم در جمع چهار تیم اول لیگ برتر را داریم؟! انصافا به این تیم چه داده شده که انتظار بیش تری از توان اش داریم؟!

آقایان! بضاعت این تیم و تفکر مدیریت کلان آن از ابتدای شروع حضور تاکنون بر مبنای تیمداری اداری کارگری پرسنلی و دسته اولی ترسیم شده است و عده ای از مدیران بزرگوار فکر می کنند تیم نفت مسجدسلیمان برای تورنمنت فوتبال کارگری کارمندی کشوری مهیا شده است!

اگر اندک جماعتی دلسوز و خواهان تقویت و تغییر رویه این تیم- که شایستگی بهتر شدن را دارد- فریاد هل من ناصرا را سر داده اند فقط برمبنای عشق فوتبال دارای هویت مسجد سلیمان است که متاسفانه این فریاد هم شنونده ای  ندارد!

خیلی ها می خواهند حامی این تیم باشند و کمک کنند ولی منتظر وزارت نفت هستندکه پول بدهد و بعد آن ها به تیم کمک مشاوره ای کنند!

این ها نه خود پولی و حامی مالی مهیا می کنند نه اجازه می دهند تیم به صاحبان اصلی اش همان هواداران واقعی دست به جیب  برسد. خیلی ها این تیم را دوست دارند ولی انگار در درون جیب شان عقرب وجود دارد و منتظر هستند از غیب برای شان اعتبارات مالی برسد!

 خیلی ها مدعی به تن کردن کت و شلوار اطو کشیده ریاست و بزرگی این تیم هستند ولی فقط طبق آیین نامه های اداری صادر شده و بر مبنای ساعات وقت اداری، مدیریت را ادامه دهند و جالب تر این که انتظار دارند بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی و هوادارانش- که در بلاتکلیفی کامل به سر می برند و هر چند وقت یک بار به صورت شیفتی  آن ها را تغییر می دهند- بهترین نتایج ممکن فوتبال را رقم بزنند! مگر چنین چیزی می شود یا در فضای ورزش  وجود داشته است!؟

به راستی که وضعیت فعلی تیم نفت مسجدسلیمان تداعی گر این بیت از سروده های حضرت حافظ است: "من از بیگانگان دیگر ننالم/که با من هر چه کرد آن آشنا کرد"

لیگ برتر در حال اتمام است ولی حکایت سریال تعویض سرمربی در تیم نفت هم چنان باقی است!

ختم کلام:

آقایان! واقعا نمی دانیم کدام آقایان را باید مخاطب قرار دهیم! ولی به همان آقایانی که ادعای آقایی در تیم نفت مسجدسلیمان را حق مسلم خود می دانند عرض می کنیم: تیم نفت شهر اولین ها را دریابید و کمک کنید وضعیت اش بدتر از این نشود. حضور در بالای جدول لیگ، پیشکش شما عالی مقامان، لطفا سهمیه را حفظ کنید... 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید