امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز/ حبیب خبر- سیدمهدی ابوس: به گفته همه عالم و آدم  دو تیم صنعت نفت‌آبادان و نفت مسجدسلیمان همچنان در بحران‌مالی بسر می برند.

هرکسی هم رسید کاسه کوزه های کهنه وتازه ساز درون را برسر وزارت نفت محکم کوبید و گفت: مدیران وزارت نفت ضد تیمداری فوتبال هستند؛ هرچند البته هم هستند! ولی هر چه بود لااقل جرات داشتند که ده میلیارد تومان به دوتیم نفتی آبادان و مسجد سلیمان تخصیص دهند و حتی این مبلغ را به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واریزکردند اما در میان بهت اهالی فوتبال خوزستان و تعجب تا حد سکته همان عالم و آدم ها، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در گفت و گویی رسمی با رسانه های نوشتاری ورزشی اعلام کرد: کمک ده میلیار تومانی وزارت نفت را به  تیم‌های نفتی نه تنها نمی پذیرد بلکه آن را پس داده است!؟

 علت عودت  دادن این  کمک مالی به وزارت نفت را هم مغایرت قانونی اعلام کرده است!

به راستی در این بده و بستان های کلان شرکتی و غیر شرکتی- که واریز و برداشت معلوم نیست- چه گونه این کار انجام می شود!؟

فقط همین کمک ده میلیارد تومانی- که وزارت نفت به دو تیم بخت برگشته نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان اختصاص داده است- شامل مغایرت قانون شد؟! یعنی واقعا هیچ راهی برای رساندن این پول به دوتیم نفتی خوزستانی وجود ندارد یا اینکه مدیران مربوط ما نمی خواهند به سری که درد نمی کند دستمال ببندند؟!

به راستی این چنین بازی ها تا کی می خواهد میان وزارت خانه های نفت و  ورزش و جواناندر جریان باشد؟!

 این بی خیالی های تخریبی و تضعیفی و سومدیریت تا کی ادامه دارد؟  چرا  دست از این ورزش و فوتبال برنمی دارند؟

تا دیروز گفته می شد وزارت نفت ضد فوتبال و ورزش است اما حالاکه حسن نیت نشان داده و به مصداق ضرب المثل" "شاه بخشیده و شاه قلی نمی بخشد" متولی ورزش قانون مندی را به رخ می کشد!

آقایان مسوول وزارت نفت! حالا که قانون وزارت ورزش  و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اجازه قبول این مساعدت مالی را نمی دهد لطفا خودتان دست به جیب یا کیف شوید و دوتیم استان را حمایت مالی بفرمایید.

باور کنید امروز هم خیلی دیر شده است. مگر اینکه خیال حذف نام نفت را از فوتبال خوزستان و لیگ برتر در سر می پرورانید که باید گفت: زهی خیال باطل! مطمین باشید شما خواهید رفت ولی فوران فوتبال نفتی هرگز پایانی ندارد.

ما نوشتیم که بدانید و دنبال راه کاری برای رفع  مشکل مالی دوتیم نفتی باشید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید