امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بیش تر عزيزان خواننده حتماً تا به امروز نام مهندس "رستم قاسمى" را شنیده اند.

سردار رستم قاسمى دارای مدرک مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف است و در سال ١٣٦٠ نيز لباس پاسدارى بر تن كرد.

او از جمله افرادی است كه نام اش در چند سال اخير به دليل عهده‌دار بودن فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبياء(ص)، وزارت نفت دولت محمود احمدى نژاد و معاونت اقتصادى نيروى قدس و مشاور عالى فرماندهى كل سپاه كانون توجه رسانه هاى داخلى و خارجى بوده است.

نام رستم قاسمی به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی، در لیست ٥٠٠ نفره قدرتمند‏ترین افراد جهان- که از سوی نشریه آمریکایی «فارن پالیسی» منتشر شده است- دیده می‏ شود.

با يك جست و جوى ساده در فضاى مجازى قادر خواهيد بود تا با فعاليت اين فرد متخصص و توانمند آشنا شويد.

رستم قاسمى مغز متفكر نظام جمهورى اسلامى در دور زدن تحريم هاى ظالمانه به ویژه تحريم هاى نفتى ايالات متحده و اتحاديه اروپا عليه جمهورى اسلامى در زمان تصدى وزارت نفت بود.

 او در دوران تصدى وزارت نفت همچون يك ديپلمات كاركشته توانست با رايزنى هاى خود رياست اوپك را به عنوان نخستین وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران بدست آورد و از منافع کشور در شرايط سخت تحريمى دفاع كند!

پس از آن او در كنار حاج قاسم قرار گرفت و با توجه به سابقه اى كه در خنثی سازی تحریم ها داشتند، توانستند به كمك نيروى قدس و جبهه مقاومت بيايند و تحريم هاى اعمال شده عليه ملت سوريه را خنثی کنند و بار ديگر نيز جبهه استكبار را در استفاده از حربه تحريم شكست دهند.

قاسمى هميشه مورد اعتماد حاج قاسم بود و بعد از شهادت ايشان نيز تا به امروز در نيروى قدس در حال خدمت هستند.

حضور رستم قاسمی در قامت رییس جمهوری آینده ایران اسلامی قطعا برای آینده کشور برکات بسیاری خواهد داشت چراكه بى شك به اذعان دوست و دشمن، رستم قاسمى يكی از كارآمد‌ترين‌، تأثيرگذارترين و متخصص ترين افراد درنظام جمهورى اسلامى است و در تمام حوزه هاى عمرانى نيز سابقه درخشان دارد.

 به هر حال، بی دلیل نیست که نشريه فارن پاليسى نام رستم قاسمى را در ليست ٥٠٠ نفره قدرتمندترين افراد جهان قرار داده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید