امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

همه می دانیم تماشاگر سرمایه واقعی فوتبال است و حضورش در ورزشگاه ها شور و شوق و نشاط خاصی به فضای مستطیل سبز فوتبال می دهد و شاهد هستیم که این تماشاگر چه گونه در ورزشگاه ها توسط لیدر ها هدایت و همراه و حامی تیم ها می شوند؛ بنابراین وجود و حضور  لیدرها به طور کلی در ورزش بسیار تاثیر گذار و غیر قابل انکار است.

هر چند در فوتبال پر از حاشیه فعلی، اهالی فوتبال به جای مشاهده تکنیک و تاکتیک فوتبال ورزشی، اینک بیشتر  شاهد جار و جنجال ها و حواشی ضد مرام ارزشی ورزش هستند و حال  فرهنگی  فوتبال ما  خوب نیست و عده ای فرصت طلب تلاش می کنند قسمتی از این حواشی موجود را به گردن لیدرها انداخته و آنان را متهم به دخالت و تعیین خط مش، برای مدیریت های تیمداری فوتبال می کنند!

اما در فوتبال خوزستان و لیدرهای فوتبال خوزستانی، نه تنها چنین مرام و اهداف تضعیفی و تخریبی ضد مرام ارزشی ورزش فوتبال دنبال نمی شود، بلکه لیدرها به معنی واقعی کلمه یار دوازدهم تیم ها و حامی مجموعه مدیریتی آن هستند.

در این میان می توان به دوتن از لیدرهای بسیار فعال وتاثیر گذار و همیشه آماده برای خدمت حمایتی به فوتبال خوزستان به ویژه دو تیم فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان اشاره کرد. نام هایی بسیار آشنا و محبوب درمیان تماشاگران و هواداران  فوتبال خوزستان، یعنی فرید پیرایش فولادی و عدنان آبادانی.

مگر می‌شود نامی از تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان و هواداران این دو تیم برده شود و نام فرید پیرایش و عدنان به عنوان سر لیدرهای با غیرت و خوش مرام و همیشه فعال فوتبال را فراموش کرد؟!

فرید پیرایش در حقیقت نبض و شریان حیاتی، شور و نشاط درون فولادی ها در ورزشگاه های خوزستان و سراسرکشور است؛ حضور و صدای پر شورش قوت قلب بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد در مستطیل سبز فوتبال به شمار می آید؛ همان طوری که وجود عدنان کنار نفتی های آبادان این چنین است و بسیار شفاف باید گفت: ین دو چهره سکونشین و گرما و سرما کشیده وتزریق دهنده شور و نشاط به فضای ورزشگاه و بازیکنان و همه عوامل اجرایی، فنی و پشتیبانی و هواداران فولاد و صنعت نفت همانند بازیکن و مربی تاثیر گذار هستند و انصافا باید قدرشان را دانست. توجه عاطفی و کلامی و دیدگاه همکار بودن و زیر پوشش قرار دادن فرید پیرایش و عدنان که وجود و سلامت جسمی و حنجره شان را در خدمت تیم های شهر و استان و کشورشان قرار داده اند یک نگاه مدیریتی، تدبیری ارزشی و رزشی به حساب می آید  و  می تواند کمترین نوع قدر شناسی از آنها باشد. 

فرید پیرایش و عدنان بدون هیچ گونه تعارف یکی از ارکان حمایتی تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان هستند و باید قدرشان را دانست. 

قلم ورزش و اهالی فوتبال خوزستان با تقدیر از زحمات بی دریغ این دو تلاشگر عرصه فوتبال برای این دو خادم واقعی فوتبال خوزستان آرزوی سلامتی و حضور دایمی و پر شور در فضای مستطیل سبز فوتبال را دارند.

سیدمهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید