امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

"بدر جابری" هستم نه ادعای پیشکسوتی دارم نه مدعی جایگاه در ورزش هستم. اما  همیشه خودم را از جنس خالص و بومی فوتبال اهواز و خوزستان می دانم ، وزن حرمت و ارزش و کسوت ورزش را خوب یاد گرفتم و در آن مستطیل سبز فوتبال پاک سنتی دهه شصت و هفتاد آموختم.

هرگز بی حرمتی نکردم و هتک حرمت را  هم دنبال نمی کنم؛ چون فوتبال در حقیقت ورزش است و هیچ کس حق ندارد فضای ارزشی ورزش را آلوده به بد دهنی و آن را مکان تسویه حساب های شخصی و رواج بدآموزی و قوم گرایی کند؛ لذا اخیرا مطلبی از آقای مدیر عامل فعلی باشگاه فولاد خوزستان خواندم که لازم دیدم ضمن حفظ حرمت و شخصیت ورزشی ایشان یاد آور شوم.

باشگاه فولاد در حیات خود، هم مدیران خوب داشته و هم مدیران ضعیف و... که هرکدام عملکردشان نمایان و در بایگانی باشگاه و ذهن اهالی فوتبال ماندگار است.

اما باید بدانیم زیرساخت های واقعی باشگاه فولاد که اینک شاهدش هستیم و به یادگار باقی مانده، توسط معمار بزرگ فولاد، آقای مهندس مسعود رضائیان طراحی و ساخته شد.

 ایشان نسبت به بازیکنان خوزستانی به ویژه اهواز و مناطق محروم آن همیشه حمایت حداکثری داشت. یادم هست،  در درگیری "علی بداوی" با رضایی مدافع وسط تیم ملی ایران، در یک مسابقه میان ایران و یک تیم عرب و... آقای مسعود رضائیان با قدرت تمام پشت علی بداوی ایستاد و یک نامه از زبان مادر بداوی نوشت که خیلی ها متهم اش کردند... و جاهایی رفت که پاسخ گوی آن نامه شد. اما با اقتدار حمایت کرد. 

ایشان دارای تحصیلات عالی، ورزشکار، مدیری آگاه به ورزش و قوانین بین المللی  فوتبال و استاد کم نظیر آموزش صنایع فولاد کشور بود.

  من و آقایان لفته سه برادران، مرحوم نوری خدایاری و حاج حسن اهوازی به عنوان مشاوران عالی مدیر عامل  باشگاه فولاد بودیم و در یک جلسه اهداف و برنام های خود را به ما اطلاع داد. مانند تهیه نقشه ساخت ورزشگاه فعلی و بقیه امکانات و....

روابط عمومی ایشان در نوع برخورد و جذب مخاطب بسیار عالی بود. با تماشاگران، لیدرها، بازیکنان، کادر فنی و تدارکات باشگاه و دیگران بسی

ار متواضعانه و با مدیریت تدبیری خاص رفتار می کرد و انگیزه ساز بود.

در تهیه امکانات ورزشی و مسایل جانبی و....در حد باشگاه های موفق و....، ما در شهر اهواز و استان خوزستان نیروهای توانمند زیادی داریم لذا توصیه دوستانه ای دارم که بی جهت و بدون اطلاع این چنین از  جناب آذری  حمایت نکنید، چرا که ایشان در کمتر از یک سال حضور خود در اهواز و باشگاه فولاد تاکنون  دو بار با صراحت و بی پروا و بدون در نظر گرفتن ادب و دیپلماسی مدیریت تدبیری، متاسفانه  به مردم ورزش دوست و علاقه مندان ورزش فوتبال اهواز و خوزستان با لحن ناشایست توهین کردند! توهینی که معلوم نیست با چه نیتی بر زبان آورده است!

همه اهالی ورزش خوب می دانند حضور آذری مانند دیگر مدیران تحمیلی به خوزستان  و نیز ورزش و فوتبال خوزستان چگونه در دقیقه نود از مرکز سفارش شد در حالی که چند ساعت مانده به معرفی آقای مسعود  رضائیان، به عنوان مدیر عامل باشگاه فولاد، ورق برگشت و آذری مدیر عامل باشگاه شد!

در ضمن کادر فنی تیم فولاد با مدیریت اقا جواد نکونام و دیگر اعضای تلاشگر آن بسیار  خوب کار کرده اند و این موفقیت ها هیچ ارتباطی به مدیریت جناب مدیرعامل فعلی ندارد. ما به عنوان یک خوزستانی همیشه  دعا می کنیم ان شاالله فولاد به همین روال ادامه دهد تا بار دیگر ورزشگاه شهرمان را مملو از تماشاگران و علاقه مندان ببینیم.

برخی مدیران غیر خوزستانی- که با فرهنگ و آداب و رسوم مردم آشنا نیستند- نباید به خود اجازه دهند که ورزش استان زرخیز اما مردم فداکار و بی زر آن را، با اتهام و توهین- آن هم به بهانه حمایت از جایگاه مدیریتی و ماندن به هر قیمت- آلوده شود...

فولاد خوزستان تیم بزرگی بوده و هست و مطمینن بزرگ خواهد ماند. این تیم مدیرعاملی می خواهد که فرهنگ و ادب و ارزش ورزش را پاس بدارد؛ همین.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید