امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

در روز قلم و در استانه مولود با سعادت اقا امام رضا(ع) هشتمین امام شیعیان جهان بهانه ای شد، تا یاد یکی خبرنگاران، روزنامه نگاران، ورزشی نویسان، تحلیلگران و منتقدان خوزستانی کنیم.

عزیزی که با تلاش های صادقانه آنچه را در جوامع بشری رقم می خورد با قلم خویش اطلاع رسانی کرد و ذره ای در راه منافع شخصی گام برنداشت و تنها برای آگاهی جامعه، فعالیت کرد و برای همین هم هست که نام و یاد و بزرگی و معرفت اش هیچ گاه از دل ها نرفته و نخواهد رفت.

عزیزیی که در میان خبرنگاران و قشر قلم ورزش فعالیت های ایثارگرانه داشته و همیشه واقعیت های فضای ورزش رآ نگارش کرده است.

قلم ورزش و فضای ورزش خوزستان تاکنون خبرنگاران زیادی را به خود  دیده که گاهی گمنام قلم زده اند و آرام  و بدون حاشیه قلم خود را به دلیل کهولت سن یا بازنشستگی، به بایگانی تاریخ سپردند و رفتند؛ اما...  

ورزش خوزستان به شهادت همه اهالی ورزش و مدیران ریز و درشت آن، تا کنون شاهد مظلوم ترین، بی ادعاترین و پرتلاش ترین خبرنگاران بوده است.

خبرنگارانی که سال ها بدون چشم داشت مالی و فقط به عشق کارشان و تعصب نسبت به ورزش استان صادقانه فعالیت کردند و هم اکنون نسل بعدی آنان، راه پیشکسوتان قلم ورزش را در خورستان ادامه می دهند.

یکی آز این خبرنگاران بزرگ و محبوب که هیچ گاه نخواسته خود را در رسانه ها مطرح کند و چهره ای دلنشین، آرام و خوش رو و سرشار از متانت و مرام ارزشی ورزشی دارد و در میان اهالی ورزش زبان زد خاص و عام است؛ کسی نیست جز استاد "محمد بدخش" که عمری در رسانه ها به ویژه خبرگزاری ایرنا قلم زده است و ما همیشه دوست اش خواهیم داشت و به او افتخار می کنیم.

سید مهدی ابوس

وب سایت حبیب خبر: استاد "محمد بدخش" را چهل سال است که می شناسم و به دوستی اش افتخار می کنم. الفبای ورزشی نویسی، نقد و تحلیل خبر را از این بزرگ مرد ارزشمند و نیز زنده یاد "رضا گنجاپور" و شادروان" کاظم کوه گیوی" و دیگر عزیزان روزنامه نگار یاد گرفتم و به این کسب دانش روزنامه نگاری افتخار می کنم و از یک بیت شعر مرحوم ایرج میرزا وام می گیرم و می گویم: "پس دانش من زدانش اوست/ تا هستم و هست دارمش دوست." همیشه تندرست و شاد باشید؛ استاد محمد بدخش نازنین.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید