امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

"حاج حسن" این همه دوستدار داشت و خودش خبر نداشت.

چهارشنبه ۱۱تیر ۹۹ در صفحه دوم روزنامه وزین خبر ورزشی،  ستونی به قلم استاد اردشیر لاروی پدر غیر قابل انکار قلم ورزش ایران در وصف حاج حسن اهوازی و مبارزه  این  پیشکسوت ارزنده و شناسنامه فوتبال و قلم ورزش خوزستان با کرونا، نگارش شده است که حیفم آمد از این مطلب فقط در حد مطالعه و بایگانی در ذهنم عبور کنم. لذا عین مطلب استاد را در فضای مجازی منتشر می کنم نا بدانیم و بدانند،  دوستی ها و رفاقت ها فقط در ضرب المثل (تا پول داری رفیقتم ، قربون بندکیفتم ) نیست  بلکه رفاقت در همراهی و همدلی و دلگرم بودن است.

رفاقت مرام ارزشی عشق است که نصیب هرکسی نمی شود، رفاقت ودوستی ماندگار، یک‌ عزت الهی است که خدای تبارک تعالی به عنوان یک نعمت  نصیب  بعضی آز بندگان خود می کند و یکی از این بندگان همین حاج حسن اهوازی خودمان است که انصافا با مبتلا شدن به ویروس کرونا عیار خودش را در میان اهالی ورزش ارزیابی کرد.

استاد اردشیر خان لارودی که در حقیقت استاد و رفیق دنگ حاج حسن اهوازی به شمار می آید و این دوستی و رفاقت بیش از نیم قرن در حال گذر عمر است، در وصف شاگرد و دوست دیرینه اش چنین نگارش کرده که هر کلامش برای خواننده یک درس و گسترش مرام ارزشی رفاقت ها در فضای ورزش است.

این استاد پیر دیر قلم ورزش می نویسد: جامعه فوتبال و به طور کلی ورزش اهواز و خوزستان از میانسال تا پیشکسوتان ورزش خوزستان که عمر خویش را به پای جوانان و نخبه های  سرزمین طلاخیز خوزستان صرف کرده اند این روزها هم مشکورند و هم مسرور. چون حسن اهوازی و همسرش در مبارزه با بلای کرونا موفق ودر کمال سلامت از بیمارستان مرخص شدند و دلیل خوش حالی و شعف اهالی ورزش خوزستان همین است  که این روزها به واسطه به ثمر رسیدن مراقبت های بی وقفه کادر درمان بیمارستان ارتش که از جان خود برای بهبودی بیماران شان مایه می گذارند رقم خورده است و به همین منظور همه بخصوص ورزشکاران و ورزش دوستان و پیشکسوتان ورزش اهواز وخوزستان دست به دعای شکر برداشته اند، که پیشکسوت ارزشی ورزش استان شان سلامتی خود  را بدست اورده است.

این همدلی و رفاقت و دوستی و دعای خیر مردمی، در نوع خود و در فضای امروز  ورزش، بسیار کم نظیر بود به طوری که حتی خود حاج حسن اهوازی هم خبر نداشت این همه دوستدار ودعا گو دارد و این چنین بود که تاکتیک اراده و صداقت و ارزشی بودنش در فضای ورزش توانست مثل آن روزهایی که مربی فوتبال در شرایط سخت بود و در مقابل حریفان قدر بهترین نتایج را برای فوتبال خورستان رقم می زد این بار هم موفق به شکست حریفی بزرگ بنام کرونا شود.

برای حاج حسن اهوازی و همه بیماران مبتلا به ویروس کرونا آرزوی سلامتی داریم و از همراهی و همدلی دلسوزی های بی وقفه استاد اردشیر خان لارودی که در این مدت یک لحظه شاگرد و رفیق اش را تنها نگذاشت تشکر می‌کنیم و برای این بزرگ مرد عرصه قلم و مرام ورزش آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری و نگاه و لطف خدا را مسالت داریم.

         سیدمهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید