امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

هوشنگ نوبخت

حبیب خبر- هوشنگ نوبخت:

 تمام دنیا دعا می کنند که در شهر یا کشورشان باران بیاید ولی ما خوزستانی ها و اهوازی ها دعا می کنیم که باران نیاید چون  باران ما را همیشه یاد سیلاب و آب گرفتگی و فاضلاب و مصیبت های دیگر می اندازد!

 این مشکل ها و معضل های اخیر ماحصل تدبیر مدیران عزیز و دلسوز ما است که از سبک پت و مت برای اداره شهر و زیرساخت ها بهره می برند!

 انیمیشن پت و مت را بسیاری از شما مخاطبان عزیز دیده اید، حکایت دو برادر که تمام عمرشان را آزمون و خطا کردند و هیچ وقت هم به نتیجه مطلوب نرسیدند.

 مدیران اهواز هم تحت تاثیر این دو شخصیت کارتونی در ۴۰ سال گذشته نتوانستند به صورت اصولی کاری کنند که به نتیجه مطلوب و ایده آل برسد.

پت عزیز مترو را شروع کرد و بعدها مت متوجه شد که خاک اهواز خیلی مساعد ساخت مترو نیست و بهتر بود ترن هوایی می زدند.

مت هم که نخواست از غافله عقب بیفتد کلنگ زیرگذر منطقه دروازه را زد ولی بعد از مدتی، پت باهوش، متوجه شد که به یه دیوار یا مانعی خوردند و همانجا زیر زمین به شکل کاملا حرفه ا ، زیر گذر را دور زدند و برگشتند سمت ترمینال.

پت این بار برای این که هوش خودش را به رخ برادرش بکشد طرح فاضلاب اهواز را مطرح کرد اما مت زیرک بعد از سه سال متوجه شد که فاضلاب بدون شیب و بدون خروجی مطلوب، جواب نمی دهد.

رد پای شخصیت های کارتونی در اهواز!

خسته تان نکنم و خلاصه بگویم: تا مادامی که مدیریت کلان شهر اهواز دست پت و مت باشد اوضاع و احوال همین است و باید فکر تازه ای کرد.

دوستان عزیز اگر کسی با « ای کی یو سان » ارتباط دارد لطفا شماره اش را به اشتراک بگذارد تا مسوولان اجرایی پایتخت با او تماس بگیرند و زیرساخت های خوزستان را به او بسپارند.

هر چند قطع همکاری با پت و مت عواقب ناخوشایند حقوقی دارد و ممکن است استان را به چالش بکشاند.

به خدا دل مان لک زده مثل سریال های خارجی، چند دقیقه با کلاس،  برویم زیر باران و کمی قدم بزنیم .

قبلا هم که پت و مت هنوز مدیریت پروژه های اهواز را نگرفته بودند یکی از شاعران کشورمان گفته بود:" زیر باران باید رفت..."

 حبیب خبر: البته منظور شاعر باران سروده، زیر بارش باران آن هم در اهواز نبود؛ چرا که عالم و آدم- جز خودمان- می دانند که بعد از رفتن زیر باران، بلافاصله زیر کمک نفس در بیمارستان باید رفت!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید