امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

طبیعت در محاصره آهن!

اشاره: از این پس سخنان برخی از مسوولان محترم خوزستان و کشور را زیر دره بین خواهیم برد تا ببینیم چه چیزهایی از این گُهرهای بیان شده می توانیم برداشت کنیم و در نگاه شما خوانندگان گران قدر بتابانیم.

برای دشت نخست، به سراغ تیتر یک خبر از مدیرعاملی مهربان رفتیم که در زیر می خوانید: 

*مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: شهروندان با صرفه جویی، یاری رسان صنعت باشند.

 حبیب خبر: اگر صرفه جویی می کنیم به خاطر جلوگیری از خاموشی و نیز پرداخت هزینه برق کمتر است که جیب مان تار عنکبوت نزند نه کمک به صنعت و فولادی که جز تولید گرانی و نیز آلودگی محیط زیست چیز مفیدی از آن نصیب مردم نمی شود.

به راستی امروزه می توان با تیرآهنی که یک شاخه ۱۸ آن از سه میلیون و ۵۰۰ تا سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است، خانه ارزان قیمت ساخت؟!

البته یادآوری هزینه های استفاده از ابزار و دیگر مصالح ساختمانی و نیز نیروهای انسانی ماهر تا کارگر ساده که سرسام آور شده بماند که نوشتن و خواندن آن ممکن است زخم های تازه خوانندگان را تازه تر کند!

چرا باید شهروندان خوزستانی در گرمای ۵۰ درجه و بالاتر صرفه جویی کنند تا صنایعی چون فولاد پُژ افزایش تولید بدهند و کسب مقام اولی در فلان و بهمان چیز؟!

به راستی! فولاد خوزستان، به جز پُر کردن جیب های برخی مربیان و ورزشکاران و چند نقطه، چه گلی به سر شهروندان زده یا می خواهد بزند که حالا از آن ها انتظار صرفه جویی داریم؟!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید