امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

یک مقام نیمه آگاه در مجلس از عزم یک مقام تمام آگاه برای انتخاب و معرفی استاد صاف صادق اهوازی برای گرفتن مسوولیت در استانی غیر از خوزستان خبر داد و گفت: این مقام آگاه قصد دارد صاف صادق اهوازی را برای تصدی پست مهمی در استان بهمان معرفی کند.

البته یک مقام همیشه دست و لب به تکذیب گفت: فعلاً هیچ گونه صحبتی درباره رفتن صاف صادق اهوازی به استان بهمان مطرح نیست و ایشان برای پیگیری مطالبات مردم از جمله رسانه ها از مسوولان، در همین استان زرخیز خودمان می‌ماند؛ هر چند از "زر" فقط "خیز" اش به او رسیده و می رسد!

بچه نفتون در گفت‌وگو با خودش، در پاسخ به پرسشی درباره سخنان بزرگ نژاد نماینده مجلس گفت: صاف صادق اهوازی با همه قدرت و توان خود مشغول خدمت در استان است و پس از حوادث اخیر خود را به آب و آتش زده تا هر چه زودتر بتواند کاری بکند کارستان؛ حتا اگر دست اش کوتاه باشد و خرماها بر نخیل؛ اما چون حضرت سعدی گفته است: "ای که دستت می رسد کاری بکن/ پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار" می خواهد نشان دهد که می تواند اگرچه نتواند!

او افزود: صاف صادق اهوازی همچنان تلاش دارد تا امور "نیم دری" را به نحو احسن پیگیری کرده و هیچ دغدغه ذهنی به‌جز مسائل "شهر مردم"، پیگیری مطالبات مردم و توسعه مطبوعات و کلن رسانه های استان ندارد.

بچه نفتون از لطفی که در محافل به صاف صادق اهوازی وجود دارد تقدیر کرد و گفت: این استاد ما همچنان با قدرت در استان مشغول به‌کار بوده و فعلاً هیچ گونه صحبتی درباره رفتن وی به ناکجاآباد مطرح نیست و اگر هم باشد من نمی پذیرم چرا که با من مشورت نشده است!

بچه نفتون گفت: صاف صادق اهوازی به‌عنوان یکی از عناصر بزرگ رسانه با توجه به تصمیم های ارشاد و خانه مطبوعات، مانند یک سرباز هر کجا که نیاز باشد به کشور و اهالی رسانه خدمت می‌کند اما ترجیح وی بر این است که فعلاً در استان خودمان بماند و به اهالی رسانه و مردم خدمت کند. خلاص!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید