امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

باور بفرماييد از بعضي مسوولان استان آن قدر خوشم مي آيد كه تمام و كمال بر اعمال آن ها نه تنها مهر تاييد مي زنم كه تلاش مي كنم در راه هايي گه گام گذاشته اند، قدم بگذارم. حالا اگر در اين راه ها تعلل يا كم كاري صورت مي گيرد حتمن اين برخي عزيزان مسوول بر ما خرده برده اي نگيرند و بگذارند ما همين طور به حركت لاكپشتي خود ادامه دهيم حتا اگر با كم ترين امكانات و پاپتي باشيم كه از قديم هم گفته اند:"لنگه كفش پاره هم در بيابان غنيمت است!" به ويژه آن كه از سوي ديگر حضرت حافظ هم سروده:" در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم/ سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور"

درست است كه ما تا كنون در بيابان مد نظر حضرت حافظ قدم نگذاشته ايم اما بسياري از وسعت خوزستان دست كمي از بيابان ندارد و هرجايي هم از آن قدم بگذاري ارزشمند است و ياد و خاطر هشت سال دفاع مقدس ملت جان بركف مان را به ياد مي آورد.

اما از وادي بيابان و جنگ بيرون مي آييم و مي رويم به سمت شبكه هاي اجتماعي كه اين روزها در نگاه برخي مسوولان ارشدمان غير قانوني شده اند اما از سوي روابط عمومي هاي شان مديريت مي شوند.

يكي از مسوولان استان مان در يك گفت و گوي تلويزيوني فرموده است"در هیچ شبکه اجتماعی عضو نیستم و در گوشی همراه خود برنامه‌های غیر قانونی مانند واتس‌آپ و تلگرام ندارم و تمامی صفحات من در فضای مجازی توسط روابط عمومی استانداری مدیریت می‌شود."

البته نگارنده با يك بار خواندن اين جمله ارزشمند و افتخار آفرين بالا كه پر است از عناصر شعري از جمله: اندیشه- احساس- تخیل- آهنگ و شكل شعر" چيزي سر در نياورد ولي قول مي دهد كه فعلن به جاي رفتن در شبكه هاي مجازي يك گوشه اي بنشيند و آن قدر اين جمله را بخواند و تحليل و تفسير كند تا در نهايت سر از موضوع درآورد...

اما انگاري يكي نمي خواهد نگارنده چندبار اين جمله ي نغز شعري را بخواند و به به و احسن و مرحبا بگويد؛ چرا كه مرتب در گوش چپ ام مي گويد:" آدم وقتي در هيچ شبكه اجتماعي عضو نباشد چه طور مي شود كه صفحاتي در فضاي مجازي داشته باشد و بعد هم بدهد مدير روابط عمومي اش كه مديريت شان كند؟! آن هم صفحاتي كه حاصل  برنامه هاي غير قانوني تلگرام و نيز واتس آپ(!) هستند؟!"

اي بابا! نكند اين پچ پچ ها كار "براتي" و "مالي" باشد كه پچ پچ خور هم هستند و در سفري كه 16 سال پيش با هم به مسجدسليمان داشتيم و با يگديگر پچ پچ مي كردند در گوش ما جا مانده و حالا دارد ايستگاه نشاط ما را مديريت مي كند؟!

البته به استحضار عالم و آدم مي رسانم: در تمام شبكه هاي اجتماعي عضو هستم و برنامه غيرقانوني تلگرام و نيز قانوني واتس آپ را هم قبول دارم و صفحات شخصي و عمومي را هم خودم مديريت مي كنم و به پچ پچ دوستان هم كاري ندارم اما به پندها و نصايح حضرت سعدي هم عمل مي كنم كه در جايي مي فرمايد:" من خود ندانم وصف او گفتن سزای قدر او/ گل آورند از بوستان من گل به بستان می‌برم"

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید