امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

*سرپرست شهرداری منطقه 3 مطابق هفته های گذشته روز دوشنبه در دفتر مدیریت این منطقه از شهرداری با شهروندان محترم سطح منطقه 3 دیدار و به درخواست آنها رسیدگی کردند.

سي سي بي اهوازي: اين كه يك شهردار منطقه با شهروندان ديدار و گفت و گو داشته باشد آن هم در هفته يك روز چيز مهمي نيست و جزو وظايف شهرداران است و اصلن و ابدن خبر به حساب نمي آيد؛ چرا كه مديران كل ادارات و رييسان سازمان هاي استان هم هر هفته يك تا دو روز با ارباب رجوع ملاقات دارند و باز جزو امور دستگاه هاي شان است كه بايد انجام بدهند. دستگاه هايي كه براي خدمت به مردم ايجاد شده و فعاليت مي كنند.

حالا اگر شهردار منطقه 3 اهواز از روي صندلي اش برمي خاست و مي رفت در مناطق تحت مسووليت اش و بي واسطه با شهروندان گفت و گو مي كرد و به درد دل هاي شان گوش مي داد؛ مي شد يك جوري خبرش كرد.

در حقيقت، خبر بايد حرفي براي جامعه داشته باشد و كارهاي روزمره مان را نبايد به عنوان خبر به رسانه ها و جامعه تحميل كنيم!

البته براي خالي نبودن عريضه عكسي از ديدار شهردار منطقه 3 با شهروندان زينت بخش يادداشت مي كنيم تا ان شاا... شهردار را بيرون از دفتر كارش و در ميان مردم ببينيم و خبر مصورش را كار كنيم به شرطي كه حرفي براي مردم حوزه مسووليت اش داشته باشد و تنها گرفتن عوارض از شهروندان ملكه ذهن اش نباشد!

***

انتخابات نزديك است!

*نماینده ایذه و باغملك در مجلس شورای اسلامی گفت: آثار تاریخی ایذه مهجور مانده و میراث ناملموس آن هم به نام دیگران ثبت شده است.

سي سي بي اهوازي: آري! انتخابات نزديك شده است و بايد نسبت به مسايل حساس تر شد! حالا اگر در سه سال گذشته اين آثار تاريخي مورد توجه نبودند كه بودند اما به گمانم هنوز مهجور نشده بودند و نيز به نام ديگران هم ثبت نشده بودند يا اين كه به موقع به ما خبر ندادند و كم كاري در اين باره صورت گرفته است؛ در غير اين صورت، در اين باره سخني مي گفتيم تا مشكل ها حل و كار تمام شود!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید