امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :


تلخند

وقتی که یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد:" واریز یارانه‌ها به صداُمین ایستگاه خود رسید؛ ۴۵۵۰۰ تومان یارانه سال ۱۳۸۹، هم اکنون چقدر ارزش دارد؟ " "سي سي بي اهوازي" که گویا پسر عموی "بی بی سی اهوازی" است واکنش نشان داد و گفت: اي بابا! همش 9 سال از پرداخت يارانه هاي نقدي گذشته است و همين مبلغ هم از سرمان زياد است! به نظرم شهروندان يارانه بگير بايد تمام مبالغ يارانه اي را كه تا حالا گرفته اند همچون وام هاي قرض الحسنه اي كه از بانك ها مي گيرند پس بدهند تا اعصاب دولت مردان آرام شود و 25 ساعت از وقت خود را در طول شبانه روز  

مگر مردم عزيز نمي دانند كه دولت مردان ما يعني قوه ي مجريه و خود شخص محترم رييس جمهوري مبالغ يارانه را از جيب شان تقديم مردم مي كنند؟!

وقتي به سلامتي و شادي دولت هاي سابق و فعلي هيچ چيزي در اين كشور از جايش تكان نخورده و قيمت تمام كالاها از اساسي گرفته تا غير اساسي نه تنها گران نشده كه حتا ارزان هم شده و بعضي اوقات هم يك پولي به مردم داده مي شود تا اجناس بادكرده ي روي دستان بخش هاي دولتي و خصوصي و تعاوني و حتا خصولتي  دور ريخته نشود و در سبد كالاي شهروندان قرار گيرد كه مي گيرد؛ در حقيقت نشانگر اين است كه همه چيز آرام است و همه هم خوش حال اند و شاداب و با نشاط و اين دشمن است كه خسته و كوفته شده و زير باران شعارهاي مرگ آور ما زاييده است!

آري! نه تنها نگارنده كه كل مردم و مسوولان كشور به يقين رسيده اند با نظرسنجي هاي چشمی روحانی به صورت روزانه از قیافه مردم كه آن هم از داخل خودرويش به عمل مي آورد و مردم را خوب ديد مي زند؛ امسال نسبت به سال گذشته وضعيت زندگي مردم خيلي خيلي تغيير كرده و بهتر تر شده و حتا آرامش بيش تري يافته اند به گونه اي كه ديگر هيچ صداي اعتراضي هم برنمي خيزد و همه دارند از خوش حالي و شادابي پژمرده، ببخشيد، بال پرواز در مي آورند تا به آسمان ها بروند كه ديگر زمين جاي آن ها نيست و از خوشي ديگر توان ماندن در زمين را ندارند!!

نگارنده هم از آنجا كه دیگه دست خودش نیست؛ دیگه دل تو دلش نیست؛ دو چشمات ول کنش نیست و حتا ول كنش به چشايي اتصالي كرده! لذا از همين تريبون خطاب به رييس دولت اعلام مي كند: آره! دوست دارد بار اولش نیست؛ آره دوست دارد دست خودش نیست؛ چرا كه گاه گاهي از داخل خودرو ما را مي پاييد تا هم يك وقت يارانه ها را بي خود خرج نكنيم و هم خم به ابروي مان نيايد كه خداي ناكرده بي شناسنامه نشويم!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید