امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تیم ملی فوتبال

 

مسوول کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال ایران درخصوص لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با کانادا صحبت کرد.

 

به گزارش همشهری آنلاین، مسوول کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال ایران درخصوص قرارداد بازی تدارکاتی ایران با کانادا و مبلغی که به عنوان غرامت باید به ایران پرداخته شود گفت و گو کرد.

 

رییس فدراسیون فوتبال کانادا در تازه‌ترین مصاحبه خود مدعی شد: قرارداد با ایران محرمانه است و نمی‌توان بندهای آن را منتشر کرد اما تاکنون پولی به ایران پرداخت نشده است.

 

 مسوول کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال درباره جزییات قرارداد بازی ایران با کانادا در گفت و گویی تلفنی با برنامه تلویزیونی ورزشگاه خاطرنشان کرد: بحث پرداخت خسارت در صورت لغو مسابقه دیده شده است اما مبلغی تعیین نشده.

از آنجا که قرار بود کانادا برای این بازی ۴۰۰ هزار دلار به ایران بدهد، پس باید حداقل ۴۰۰ هزار دلار به عنوان غرامت پرداخت کند. همچنین مبلغ ۲۰۰ هزار دلار برای سفر به کانادا در نظر گرفته شده بود که در مجموع می‌شود ۶۰۰ هزار دلار.

 

صفی الله فغانپور درباره اینکه این مبلغ برای کانادا پولی به حساب نمی‌آید و ارزش تیم ملی کشورمان برای سفر به این کشور نادیده گرفته شده بود، تصریح کرد: ارزش ندارد ولی قرارداد تنظیم شد. ما در همه بازی‌های تدارکاتی مجبور بودیم پول بدهیم ولی اینجا حداقل مبلغ درآمدزایی را در نظر گرفتند.

«آیا باتوجه به اینکه قرارداد بازی ایران - کانادا فسخ شده است، می‌توان بندهای مربوط به این قرارداد محرمانه را افشا کرد؟» مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال گفت: بله؛ منافاتی ندارد چون مسابقه لغو شده است.

 

فغانپور همچنین تاکید کرد که قرارداد بازی با کانادا را زمانی به او ارجاع داده بودند که این قرارداد بسته شده بود و فقط نظر حقوقی اش را خواسته بودند. وی افزود: به من گفتند نظر حقوقی ات را درباره قرارداده بده و کاری به مسائل مالی نداشته باش.

 

مسوول حقوقی فدراسیون فوتبال از مدیران این فدراسیون هم انتقاد کرد و گفت: من نامه مکتوب نوشتم که در فدراسیون هستم تا به شما کمک کنم تا جلوی قاضی نباشید.

اگر با من مشورت کنند مشکلاتشان حل می‌شود. بارها گفته‌ام که برای دریافت حقوق و یا داشتن شغل به فدراسیون نیامده‌ام. آدمی هستم که کارم را بلدم و ادعا دارم و نمی‌گذارم کار به بن بست بکشد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید