امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

 

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: وضعیت تیم ملی فوتبال ایران و شرایط همکاری یا عدم همکاری با سرمربی کنونی تیم باید هر چه سریعتر مشخص شود و اگر قرار است تغییراتی صورت گیرد باید تا ۱۵ روز آینده این مساله مشخص و نهایی شود.

 

بیژن ذوالفقارنسب روز شنبه به ایرنا، گفت: دراگان اسکوچیچ در مدتی که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت موفق شد ما را به اهدافی که می خواستیم برساند و به نظرم در تیم ملی صبورانه کار کرد. در اردوها موفق شد ارتباط خوبی با بازیکنان بگیرد و از سویی اجازه نداد حاشیه ها در بیرون و درون تیم ملی ایجاد شود تا بر روند موفقیت تیم تاثیر منفی بگذارد.

 

وی ادامه داد: در ۴ بازی آخر شاهد بودیم با برنامه ریزی و به کارگیری بازیکنان آن هم بر اساس خلاقیت و توانایی فنی آنها و همچنین با توجه به رویکرد فنی حریفان، چه نتایجی رقم خورد و از این بابت باید به او نمره قبولی داد. در کل اگر بخواهیم به او نمره بدهیم به نظر من عملکرد موفقی داشته و نمره قبولی می گیرد.

 

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص ماندن یا رفتن اسکوچیچ از تیم ملی تاکید کرد: اگر مسوولان فدراسیون فوتبال در نظر دارند یک مربی شاخص، موفق، نامدار و در سطح جهانی را به ایران بیاورند باید این مساله را در مدت یک یا دو هفته نهایی کنند چرا که در غیر این صورت زمان و فرصت را از دست داده و با توجه به سپری شدن زمان، برای مرحله بعدی انتخابی جام جهانی نیز نمی توانیم از داشته های فنی آن مربی بهره کافی را ببریم. از سویی دیگر یادمان نرفته حضور مربیانی چون کی‌روش چه مسایلی را برای فوتبال ایران رقم زد و فعالیت ویلتموس در ایران چه مصیبت هایی را بر سر ورزش ایران و فوتبال ملی به بار آورد. 

 

ذوالفقارنسب تصریح کرد: اگر شرایط حضور یک مربی سطح اول جهانی را در تیم ملی نداریم بهتر است این مساله را به خوبی مدیریت کرده تا روح و روان اسکوچیچ را به هم نریزیم و از سویی باعث تخریب این مربی پرتلاش نشویم، او کار بزرگی انجام داده و در شرایطی که تیم ملی اوضاع خوبی نداشت هدایت تیم ایران را بر عهده گرفت و موفق هم شد. این فضا نیاز به تدبیر و مدیریت دارد و امیدوارم این مساله هر چه زودتر حل شود.

 

وی ادامه داد: فوتبال ایران در حال حاضر بیش از همیشه به آرامش نیاز دارد و امیدوارم مسئولان فدراسیون بهترین تصمیم را برای آینده تیم ملی بگیرند.

 

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص تقابل پرسپولیس و استقلال در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: می توانستیم پیش بینی این مسابقه را کنیم و قطعا این موضوع به جذاب تر شدن جام حذفی کمک زیادی خواهد کرد. امیدورام هواداران دو تیم فوتبال خوبی را از تیم های خود مشاهده کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید