امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

قهرمانی ماهشهر در مسابقات دوگانه خوزستان

رقابت‌های دوگانه خوزستان با قهرمانی تیم ماهشهر به پایان رسید.

 دبیر هیات ورزش‌ سه‌گانه خوزستان اظهارکرد: مسابقات قهرمانی دوگانه خوزستان، انتخابی کشوری روز گذشته (دهم بهمن‌ماه) به میزبانی هیات سه‌گانه ماهشهر برگزار شد. بیش از ۵۰ ورزشکار در رده‌های سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقات در رشته‌های دو و میدانی و دوچرخه‌سواری با هم به رقابت پرداختند.

سیروس حیدری بیان کرد: در پایان این مسابقات، بندر ماهشهر مقام اول را کسب کرد، منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) بندر ماهشهر در رده دوم قرار گرفت و شوشتر عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

دبیر هیات ورزش‌ سه‌گانه خوزستان گفت:‌ در بخش انفرادی نیز در رده سنی نونهالان ابوالفضل رحیمی، پارسا رنجبری و محمدعلی عباس‌زاده هر سه نفر از ماهشهر به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند، در رده سنی جوانان، یاسر افگاره و محمدرضا خیام‌زادگان هر دو از اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و رضا احمدی از شوش مقام سوم را کسب کرد و  در رده سنی بزرگسالان نیز خلیل زنگویی، عبدالعالی شدیدی و جلیل زنگویی همگی از ماهشهر به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

وی با گله‌مندی از عدم پوشش این رقابت‌ها توسط صدا و سیما، عنوان کرد: باتوجه به این‌که رقابت‌ها با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد و پس از همه‌گیری کرونا نیز اولین مسابقه برگزار شده توسط هیات سه‌گانه استان بود، انتظار داشتیم صدا و سیما و رسانه‌های استان بیشتر به این موضوع بپردازند که به این صورت نشد.

حیدری بیان کرد: سطح مسابقات عالی بود و جا دارد از آقای دیلمی رییس هیات سه‌گانه ماهشهر که با دست خالی و با کمک دوستانش و به صورت خودجوش این مسابقات را در سطح بسیار خوب برگزار کرد، تشکر کنم. این مسابقه نیز اولین میزبانی ماهشهر در حدود ۱۰ ماه اخیر بود.پ

منبع: ایسنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید