امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فولاد جزو تیم‌های دارای امکانات بسیار خوب لیگ است و معتقدم جنگ نابرابری مقابل آنها داریم.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، حسین پاشایی جمعه پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در اهواز گفت: هر دو تیم جنگ نابرابری را به لحاظ امکانات و بودجه دارند اگرچه ما تیم خوب و منسجمی داریم. 

وی افزود: متأسفانه در دیدار فردا دو بازیکن محروم داریم و چهار بازیکن ما سرما خورده اند که همراه‌ تیم به اهواز نیامدند ولی خیلی مصمم و باانگیزه آماده بازی فردا هستیم و امیدواریم با ارائه یک بازی خوب به اهدافمان برسیم. 
 
مربی تیم پیکان درباره اعتراض های بیش از اندازه برخی مربیان در کنار زمین گفت: در هر بازی مربیان دچار استرس و فشار بازی می شوند که ممکن است مشکلاتی برای آنها پیش بیاید؛ امیدوارم فردا ضمن حفظ حرمت‌ها، مشکلی از بابت نیمکت‌ها نداشته باشیم و بازی دوستانه و خیلی خوب به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه در هر بازی برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد، افزود: در این هفته دچار کمبود بازیکن هستیم، ولی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم؛ امیدواریم که بازیکنان ما کارهایی که در طول تمرینات انجام دادند به خوبی در بازی با فولاد اجرا کنند. 

پاشایی درباره غایبان تیمش گفت: حسین پورامینی و ابراهیم صالحی محروم هستند و متأسفانه چهار بازیکن دیگر هم سرما خورده اند که نمی‌توانند مقابل فولاد بازی کنند؛ امیدوارم که تماشاگران تلویزیونی از دیدن بازی لذت ببرند و هیچ مشکلی به وجود نیاید. 

دیدار تیم های فولاد و پیکان از ساعت ۱۷:۱۰ روز ۱۱ بهمن ماه در ورزشگاه فولاد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید