امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

فکری: بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم

سرمربی تیم استقلال گفت: بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم ولی امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و جذاب، سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، محمود فکری پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم نفت مسجد سلیمان ضمن تسلیت به خاطر درگذشت مهرداد میناوند اظهارداشت: امیدوارم روح میناوند در آرامش باشد همچنین برای علی انصاریان آرزوی سلامتی می کنم.

وی افزود: از مسجدسلیمان خاطرات خوشی دارم و خوشحالم که بار دیگر در شهر اولین ها حضور دارم؛ به طور قطع فردا هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه می دهند و تماشاگران از دیدن بازی لذت می برند.

سرمربی استقلال تهران گفت: نفت مسجدسلیمان شاید اسم بزرگی نداشته باشد ولی یکی از تیم‌هایی است که یقه همه تیم ها را گرفته و تاکنون امتیازهای خوبی کسب کرده است.

وی ادامه داد: امیدوارم شاهد مسائل غیر اخلاقی در این بازی نباشیم و هر دو تیم یک بازی جوانمردانه ارائه دهند و هر تیمی که از فرصت ها استفاده کرد برنده بازی باشد.

فکری درخصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: حسین مرادمند و دیاباته را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و محروم خاصی نیز در این بازی نداریم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال از ساعت ۱۵ روز جمعه دهم بهمن ماه در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید