امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

برنامه جدید بازی‌های نمایندگان خوزستان در لیگ برتر فوتبال مشخص شد

برنامه جدید مسابقات هفته بیست و هشتم، بیست و نهم، سی‌ام و یک دیدار معوقه نمایندگان خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شد.

به گزارش روز دوشنبه حبیب خبر به نقل از فدراسیون فوتبال، زمان بازی تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در سه هفته از لیگ برتر و بازی عقب افتاده فولاد مقابل نفت مسجدسلیمان مشخص شد.

در هفته بیست و هشتم مسابقات تیم فولاد روز دوشنبه ۲۰ مردادماه در خانه به مصاف سایپا می رود همچنین تیم نفت آبادان در همین روز میهمان تیم پیکان تهران است، تیم نفت مسجد سلیمان نیز در همین روز میزبان تیم گل گهرسیرجان خواهد بود.

مسابقات هفته بیست و نهم روز شنبه ۲۵ مرداد برگزار می شود که تیم نفت مسجدسلیمان و فولاد میهمان تیم های سایپا و پارس جنوبی جم خواهند بود همچنین تیم نفت آبادان میزبان تیم شاهین بوشهر است.

رقابت های هفته سی ام روز پنجشنبه ۳۰ مرداد انجام می شود که تیم های نفت مسجدسلیمان و فولاد میزبان تیم های پارس جنوبی و تراکتورسازی هستند همچنین تیم نفت آبادان میهمان تیم ماشین سازی تبریز است.

دیدار معوقه از هفته بیست و چهارم نیز بین تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان روز ۱۶ مرداد در اهواز برگزار خواهد شد.

هم اکنون تیم‌های فولاد خوزستان، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان به ترتیب با ۴۲، ۳۷ و ۳۳ امتیاز در مکان‌های ششم، هفتم و هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید