امروز:
سه شنبه - 11 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 نامداران فوتبال آبادان اعلام آمادگی کردند

  اهواز/حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

وقتی شنیدیم "حسن نگارش" پیشکسوت ارزنده و بازیکن صاحب نام فوتبال خوزستان و تیم های تاج تهران و تیم ملی ایران از کشور کویت به آبادان آمده با هماهنگی جعفر آقا نگارش برادر کوچک تر حسن آقا- که خود از پیشکسوتان شاخص فوتبال آبادان است- فرصت را غنیمت شمردیم و در یک روز بارانی راهی شهر مهربانی ها و عاشق فوتبال، یعنی آبادان شویم.

وقتی وارد خانه شدیم استقبال گرم حسن آقا نگارش این بزرگ مرد فوتبال خوزستان و آن تواضع بی همتایش، همچنین حضور "عبدالرضا برزگری" ستاره درخشان فوتبال آبادان و "علی عرب زاده" گزارشگر و مجری توانای صدا و سیمای برنامه های ورزشی آبادان ما را هیجان زده کرد.

نامداران فوتبال آبادان اعلام آمادگی کردند

در ۵ ساعت حضور در منزل نگارش های فوتبال آبادان از همه جای فوتبال آبادان و خوزستان سخن به میان آمد. آنچه فضای این دیدار صمیمی را گرم تر می کرد بیان خاطره ها وخاطره گویی استاد حسن نگارش و عبدالرضا برزگری بود و جالب تر اینکه هر زمان صحبت از گذشته فوتبال آبادان و خوزستان می شد هیجان و شادی به اوج خود می رسید اما وقتی صحبت به وضعیت  فعلی فوتبال آبادان می‌رسید آه از نهاد و نگرانی حسن اقا نگارش، حسون برزگری، حاج "حسن سالمی" و دیگر حاضران بلند می شد که چرا باید وضعیت فوتبال  سرزمین طلای سیاه خوزستان و تیم های لیگ برترش دریغ آور باشد!؟

نامداران فوتبال آبادان اعلام آمادگی کردند

 نامداران فوتبال آبادان طرح‌ها و پیشنهادهای بسیار تاثیر گذار و قابل اجرایی را برای رفع  بحران موجود فوتبال ارایه دادند و آمادگی بدون چشم داشت خود را برای هر گونه همکاری اعلام کردند.

 در پایان این دیدار کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان، با تقدیم تندیس و لوح سپاس، از زحمات و تلاش‌های بی دریغ حسن نگارش پیشکسوت شاخص فوتبال خوزستان قدردانی کرد.

نامداران فوتبال آبادان اعلام آمادگی کردند

. کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان با آرزوی بهروزی برای این پیشکسوت ارزنده و صاحب نام فوتبال، از تلاش های آقایان: جعفر نگارش، عبدالرضا برزگری و علی عرب زاده- که برای این دورهمی نام آوران فوتبال آبادان نهایت همکاری را با کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان داشتند- سپاسگزاری می کند.

گفتنی است: حسن نگارش بازیکن مطرح فوتبال آبادان و تیم تاج تهران ساکن کشور کویت است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • پارسا

    یکشنبه 06 اسفند 1402 - یکشنبه, فوریه 25 2024 7:08:29am

    باسلام وتبریک میلادمنورامام زمان حضرت مهدی عج
    ارزش گذاری باطی نمودن بیشار۱۰۰کیلومترراه برای
    قدرشناسی یک عزیزپیشکسوت قابل ستایش است
    تشکرازهمه شماکه روزخوبی رابه امیدآینده شادی
    آفرین رقم زدید.
    اراده هامی توانند موانع رابردارند.
    تشکر