امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اجازه دهید نفت بومی فوران کند. به مدیران توانمند و مربیان صاحب سبک بومی فرصت دهید!

دیروز نوشتیم باید فکری به حال تیم فوتبال نفت آبادان شود. امروز می‌نویسیم فوتبال آبادان  به سرمایه‌های خود و خروجی‌های بومی‌اش، از جمله مدیران ورزشی با لیاقت و مربیان صاحب نام و دارای سبک در فوتبال اعتماد و بدون ترس و هراس، از این سرمایه‌های خدادادی و وافر خویش رونمایی کند.

منظور از نوشتارمان این است: حالا که اهالی فوتبال آبادان اقبال خوبی نسبت به بومی شدن تیم شهرشان دارند،  برای یک بار هم که شده با مراجعه به سرمایه و دارایی خود و بها دادن و اعتماد و حمایت کردن و به کارگیری آن ها، اجازه فوران دوباره صنعت‌نفت خالص و کاملا بومی آبادان در فوتبال ایران را بدهیم.

فوتبال آبادان سال هاست در فضای اما و اگرها احاطه شده و در حسرت قهرمانی یا کسب سهمیه فوتبال آسیا است.

چه اشکالی دارد با فرصت دادن به توانمندی بومی، این آرزوی دیرینه اهالی فوتبال آبادان و خیل عظیم هواداران صنعت‌نفت تحقق یابد؟

آیا در فضای مدیریتی فوتبال نفت آبادان زمان آن نرسیده که از تجربه و تدبیر مدیریت بومی ورزشی افرادی هم چون: منصور میرزائی، مختاری، احمد پارو، علی پارسا، ناصر گودرزی، جمشید بشاگردی، حسن دشتی و... به عنوان مدیر عامل و از نام هایی مانند: ابراهیم قاسمپور، عبدالرضا برزگری، علی فیروزی،  نظام آزادی، برادران سلامات، مجتبی مرتضوی،  امید شریفی‌نسب، بچاری، فرهانی، دارم، جعفر نگارش و... به عنوان اعضای کادرفنی استفاده کرد؟

آقایان! باور کنید فوتبال آبادان دارای پتانسیل فنی و مدیریتی ایده‌آلی است. فقط نیاز به توجه و اعتماد و همدلی و همراهی و تصمیم گیری و حمایت و تدبیری فارغ از حب بغض دارد.

ای‌ کاش لااقل این‌بار تصمیم گیرندگان تیم نفت آبادان با یک خرد جمعی و نگاهی مثبت اندیشانه و جهادی و انقلابی به سرمایه‌های موجود بومی فوتبال آبادان اجازه فوران این تیم محبوب را صادر کنند و مطمین باشند فرزندان بومی از جنس ورزش و فوتبال و دارای تخصص مدیریت ورزشی به مراتب  دلسوزتر و موفق‌تر خواهند بود.

به امید سر و سامان دادن سریع تیم نفت آبادان و حضوری شایسته و قدرتمند درلیگ برتر ایران.   

سیدمهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید