امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 شرکت گاز، قهرمان فوتسال ویژه ایثارگران و پیشکسوتان شد

اهواز- حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

آیین پایانی نخستین دوره مسابقات فوتسال ویژه ایثارگران و پیشکسوتان گرامی داشت مربیان شهید و فقید با حضور شش تیم جانبازان اهواز، شرکت گاز، شاهین شهيد فرهادی، منتخب جانبازان شهرستان ها، پیشکسوتان سپاه ولیعصر و کارکنان بنیاد شهید خوزستان در سالن ورزشی شرکت گاز برگزار شد.

 این پیکارها که از ۳۱ شهریور همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز شده بود و فقط در روزهای تعطيل برگزار می شد سرانجام پس از ۵ هفته رقابت، دوتیم فینالیست را معرفی کرد.

 در شب پایانی این جشنواره-‌ که در حقیقت باید گفت دورهمی کم نظیر پیشکسوتان فوتبال خوزستان بود- ابتدا  یک بازی نمادین بین دو  تیم پیشکسوت فوتسال شاهین شهید فرهادی  و منتخب ستارگان اهواز در رده سنی بالای ۵۵ سال برگزار شد که در پایان تیم پیشکسوتان منتخب ستارگان اهواز موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

شرکت گاز، قهرمان فوتسال ویژه ایثارگران و پیشکسوتان شد

همچنین پیش از آغاز مسابقه فینال در آیینی توسط کمیته برگزار کننده مسابقات و مدیران اداری به همراه تنی چند از پیشکسوتان شاخص فوتبال و معاونت مالی اداری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان هدايايي به رسم یاد بود و قدردانی تقدیم خانواده های شهدای والا مقام و مربیان فقید فوتبال خوزستان شد.

در ادامه بازی فینال میان دوتیم شرکت گاز و شاهین شهید فرهادی با قضاوت علی پور افشار داور بین المللی و عظیم فرهانی رییس کمیته داوران خوزستان برگزار شد که در پایان وقت قانونی دوتیم به نتیجه مساوی ۱ بر ۱ رسیدند.

گل تيم شرکت گاز را محمود هاشمی و گل تیم شهید فرهادی را امیر علاف به ثمر رساندند. اما در ضربات پنالتی،تیم شرکت گاز با درخشش دروازبان و بازیکنان پنالتی زن خود موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی این پیکارها را کسب کند و تیم های شاهین شهید فرهادی و تیم جانبازان اهواز مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

شرکت گاز، قهرمان فوتسال ویژه ایثارگران و پیشکسوتان شد

پس از پایان مسابقه فینال، آیین اهدای جام قهرمانی و هدایای در نظر گرفته شده منظم و باشکوه خاصی برگزار شد و کمیته فنی و اخلاق این یادواره، مسعود حمیدی ازتیم شاهین شهید فرهادی را به عنوان بهترین بازیکن اخلاق و فنی ترین بازیکن انتخاب کرد و هدیه ای از طرف هیات برگزارکننده  به وی اهدا شد.

شرکت گاز، قهرمان فوتسال ویژه ایثارگران و پیشکسوتان شد

جا دارد از تلاش ها و مساعدت های بی دریغ همه پیشکسوتان خوزستان، مدیران و مقامات مسوول به ویژه امور ورزش اداره بنیاد شهید و ایثارگران، شرکت گاز، اداره کل ورزش و جوانان، هیات ورزش های همگانی و کمیته پیشکسوتان ورزش همگاني خوزستان، دست اندرکاران ورزش محلات اهواز به ویژه حضور و استقبال کم نظیر و دلگرم کننده پیشکسوتان فوتبال و اهالی اصحاب رسانه به خاطر این همدلی و همراهی تشکر کنیم و به آنان دست مريزاد بگوییم.

شرکت گاز، قهرمان فوتسال ویژه ایثارگران و پیشکسوتان شد

در پایان این آیین اعلام شد: روز جمعه ۱۲ آبان ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی اهواز دیدار دوتیم پیشکسوتان فوتبال منتخب ستارگان خوزستان و تیم منتخب ستارگان عراق به میزبانی خوزستان برگزار می شود و از پیشکسوتان فوتبال دعوت به حضور شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید