امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سخنی با وزیر ورزش و جوانان

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

جناب وزیر ورزش! نه قصد اتلاف وقت شما بزرگوار را داریم نه تلاش های اخیرتان در بهبود وضعیت ورزش را نادیده می گیریم و در عوض به وزیر بودن تان می‌بالیم که فرزندی از خانواده ناب ورزش سکان هدایت کشتی‌ توفان زده ورزش کلان کشور را ناخدایی می‌کند. بسیار امیدواریم به اینکه این کشتی و ماموریتش با همه سختی که دارد به سلامت به ساحل توفیق برسد.

این سومین دل نوشته نگارنده از سرزمین طلای سرخ شهادت خوزستان خطاب به شما عالی ترین مقام ورزش است و هرگز هدف از آن مطرح کردن خود نبوده و حتا تا کنون برای ورزش خوزستان هیچ گونه مطالبه ای نداشته ایم؛ اما می‌خواهیم یاد آوری کنیم که الوعده وفا دکتر!

حتما یادتان هست که قول هایی برای بهبود و توسعه وضعیت ورزش کلان کشور داده بودید و برنامه‌ای با عنوان هدف‌گذاری ورزش در صحن علنی مجلس و در حضور نمایندگان مجلس ارایه کردید و گفتید: بعد از پایان بازی های آسیایی و بازگشت کامل کاروان اعزامی به وطن، مدیران ناکار آمد و ناهمراه با منشور توسعه ورزش و آنان که سبب رکود ورزش شده اند، آهسته آهسته از قطار تغییرات پیاده خواهند شد.

جناب وزیر ورزش! باز تکرار می‌کنیم که الوعده وفا!؟ اهالی ورزش، همچنان در ایستگاه قطارِ تغییرات برای بدرقه غریبه های درون ورزش و آنان كه خود برشمردید چشم انتظار هستند و این سوال را مطرح می کنند: این همه تأخیر در راه اندازی این قطار چه دلیل و مصلحتی می تواند داشته باشد!؟

آقای دکتر کیومرث هاشمی! به راستی در کمیته المپیک و بخش معاونت قهرمانی و بعضی از فدراسیون‌ها چه می‌گذرد؟ ای کاش در یک نشست خبری به مناسبت هفته تربيت بدنی و ورزش پرسش های رو به افزایش اهالی ورزش را از سوی شما و به بیان شما پاسخ می دادند.

همچنین باتوجه به نتایج بسیار ناامید کننده چند رشته‌ی ورزشی مطرح ، آیا باز هم باید به مهره های سوخته فرصت جولان داد؟

آقای وزیر ورزش! نکند رأی اعتماد مجلس خدای ناکرده تبدیل به بی اعتمادی یا صدور کارت زرد برای وزیر ورزش شود که اگر چنین شود، آنان که دنبال اثبات ناتوانی مديرانی از جنس ورزش برای ورزش هستند به آرزوی دیرینه خود خواهند رسید و تا ابد هیچ مدیری از جنس ورزش بر کرسی مديريتی ورزشِ ریز و کلان نخواهد نشست و آن زمان فضای ورزش بدتر از این خواهد شد و اهالی ورزش دیگر حق نظر ندارند!

جناب وزیر! مواظب باشید ورزش دچار خود زنی و متهم به سرمایه و فرصت سوزی نشود؛ وقت بسیار تنگ و کارهای عقب افتاده فراوانی روی دست مانده است.

چشم بر هم بزنید مشعل المپیک روشن و امتحان عملی ورزش کلان ایران زمین در فضای بزرگ و بی رحم بازی های المپیک آغاز خواهد شد. در المپیک، قهرمانان حرفه ای جهان که توان مدال آوری برای ورزش کشورشان را دارند به ميدان خواهند آمد.تفاوت المپیک با بازی های آسیایی زمین تا آسمان است و ورزشکاران ما کارشان بسیار دشوارتر خواهد بود.

پایان کلام: دکترجان! قرار بود از این دیگی که روی اجاق تدبیر مديريتی خود گذاشته اید آبی برای سر و سامان دادن به ورزش کلان کشور بجوشد؛ اما انگار یادتان رفته شعله این اجاق را روشن یا زیادتر کنید! به گفته عرب های خوزستان: جناب الوزیر! چا انت وین خویه؟(جناب آقای وزیر کجایی برادر، وقت تنگ است!)

ادامه حرف ها بماند برای بعد ان شاء الله.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید