امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

رقابت پیشکسوتان فوتبال خوزستان با یاد محمدرضا عجمی‌پور

اهواز/حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

بار دیگر درگذشت یک فوتبالی بهانه ای شد تا چهره خوش مرامی، دوست داشتنی و پرهوادار فوتبال به تصویر درآید و اعلام کند این فوتبال لبریز از بگو مگوهای غيرمتعارف گاهی چنان سفره دار مرام و معرفت و رفاقت و منش جوانمردی ارزش های ورزشی مي شود که همه را به تعجب وا می دارد.

عصر جمعه‌ ۱۳ امرداد، هر پیر و جوان ورزشی و غیر ورزشی که به ورزشگاه گروه ملی فولاد خوزستان آمده بود، بدون کوچک ترین تردیدی این کلام نوشتاري را تأیید خواهد کرد.

درگذشت محمدرضا عجمی پور جوان رعنای فوتبال آبادان بهانه ای برای بچه‌های فوتبالی اهواز شد تا برای همدردی با خانواده وی و جامعه فوتبال آبادان، با دعوت از تیم پیشکسوتان اندیمشک یک بازی دوستانه فوتبال به یاد آن پدیده پرپر شده فوتبال برگزار شود.

رقابت پیشکسوتان فوتبال خوزستان با یاد محمدرضا عجمی‌پور

 بعد از اطلاع رسانی اولیه توسط روابط عمومی تیم منتخب ستارگان و کمیته پيشکسوتان ورزش همگاني خوزستان، مدیر عامل تمام ورزشی شرکت گروه ملی یعنی دکتر علی‌محمدی رسما اعلام آمادگی خود و امور ورزش کارخانه گروه ملی را برای هرگونه همکاری از جمله اختصاص ورزشگاه برای میزبانی این دیدار خیر خواهانه و پذیرایی از میهمانان اعلام کرد.

 از سوی دیگر صدا و سیما مرکز خوزستان پخش زنده این بازی و مجلس یادبود را بر عهده گرفت و مهندس رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان به همراه قنواتی سرپرست، عبدالله ویسی سرمربي و جمعی از پیشکسوتان فوتبال آبادان به نیابت از خانواده داغدار عجمی پور به اهواز آمدند تا به نحوی دعوت بچه‌های فوتبالی اهواز را لبیک گفته باشند.

رقابت پیشکسوتان فوتبال خوزستان با یاد محمدرضا عجمی‌پور

 همچنین حضور جمع زیادی از پیشکسوتان فوتبال اهواز به اتفاق استاد لفته سه برادران پدر معنوی فوتبال خوزستان در گرمای ۵۵ درجه این روز اهواز نشان از همدلی و تدریس حفظ حرمت ها بود.

 وقتی دو تیم پیشکسوتان منتخب ستارگان خوزستان و اندیمشک به اتفاق داوران وارد مستطیل سبز فوتبال شدند جلوه ای از شکوه فوتبال دهه شصت خوزستان برای هر بیننده ای تداعی شد.

 در تیم منتخب ستارگان حضور سیاوش بختیاری زاده، ابراهیم تهامی، بهنام سراج، امید حمدی اصل، عبدالله ویسی، محمد عارف نیا، کیوان بابادی، فرامرز باقری، دکتر علی محمدی و دیگر بازیکنان مطرح فوتبال خوزستان ورزشگاه گروه ملی را به وجد آورد.

 قبل از شروع بازی، داوران، بازیکنان، مربیان و مسوولان ورزشی شهری و استانی با حضور در کنار جایگاه زیبایی که مزین به تصاویر زنده یاد جوان ناکام محمدرضا عجمی پور بود با قرایت قرآن و فاتحه و گلباران یاد این جوان رعنای فوتبال آبادان را گرامی داشتند.

 همچنین در میان دو نیمه تیم‌ها از سوی مدیرعامل کارخانه گروه ملی طبق سنت خوزستانی ها و به عنوان عرض تسلیت و همدردی با خانواده عجمی پور، هدیه ای حاوی مبلغ قابل توجهی تقدیم مهندس قنواتی سرپرست تیم نفت آبادان شد که تحویل خانواده مرحوم عجمی پور شود.

رقابت پیشکسوتان فوتبال خوزستان با یاد محمدرضا عجمی‌پور

همچنین از سوی تیم منتخب ستارگان خوزستان دو تقدیر نامه به پاس همکاری و حمایت بی دریغ دکتر علی محمدی از پیشکسوتان فوتبال و حضور فعال و تاثیرگذار ایشان در فضای ورزش و زحمات عبدالله ویسی سرمربی تیم نفت آبادان به پاس حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر توسط استاد لفته سه برادران اهدا شد.

 برای برگزاری این مجلس یادبود فوتبالی، روابط‌عمومی و اعضای هیات مدیره تیم فوتبال منتخب ستارگان خوزستان، کمیته پیشکسوتان ورزش همگاني خوزستان، روابط عمومی و امور ورزش کارخانه گروه ملی صنعتی اهواز زحمات قابل تقدیری داشتند که جا دارد به آنان دست مريزاد بگوییم.

نتیجه این دیدار دو بر صفر به سود تیم منتخب ستارگان خوزستان رقم خورد. بهنام سراج و فرامرز باقری زننده گل های تیم ستارگان بودند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید